جمشید نظمی روز چهارشنبه در جلسه تودیع و معارفه رئیسان قبلی و فعلی اداره ورزش و جوانان هشترود اظهار کرد: پس از تعمیر سقف استخر کارهای داخل آن شروع خواهد شد و تا اواخر امسال این استخر تکمیل و تجهیز خواهد شد.
وی گفت: طبق مصوبه مجلس باید 9 درصد ازارزش افزوده به طرح های نیمه تمام ورزشی اختصاص یابد و برابر مصوبات استانی، 27 صدم درصد از این مبلغ به استخر هشترود تخصیص داده می شود.
وی همچنین در بازدید از میدان چمن ورزشی آزادی هشترود بر تجهیز این زمین چمن از سوی اداره کل تاکید کرد.
فرماندار هشترود نیز با اشاره به اینکه سرانه فضای ورزشی در این شهرستان بیش از یک متر و 16 سانتی متر است، گفت: این شهرستان رتبه نخست سرانه فضای ورزشی را در آذربایجان شرقی داراست.
حسن مستفید با اشاره به اهمیت ورزش درجامعه افزود: ورزش باعث سلامتی جسم و روح انسان و موجب نشاط و شادابی جامعه می شود اما برای ترویج ورزش در جامعه زیرساخت ها نیز باید درست باشد و سالن های ورزشی هشترود نیز نیاز به توجه و رسیدگی دارند تا به طور کامل در اختیار مردم قرار گیرند.
وی خاطرنشان کرد: ورزش یکی از موثرین راه ها برای ازبین بردن استرس و افسردگی جسم و جان انسان است از این رو ورزش باید در جامعه رواج یابد.
استخر هشترود تنها مکان آبی هشترود است که به دلیل خرابی سقف آن، علاقه مندان برای شنا کردن به شهرهای همجوار می روند.
در این جلسه حجت حسین پور به عنوان رئیس جدید اداره ورزش و جوانان هشترود معرفی و از خدمات سیروس مقدمی تجلیل شد.
شهرستان هشترود با وسعت یک هزار و 990 کیلومتر مربع در 120 کیلومتری تبریز واقع شده و از شمال با بستان آباد، از شرق با میانه، از غرب با مراغه و از جنوب با چاراویماق همجوار است.
خبرنگار:جلیل دین محمدی**انتشاردهنده:عیسی عطاپور**
7486/3077
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.