نماینده مردم هشترود در مجلس از دولت خواست به فکر وضعیت معیشتی معلمان باشد زیرا معلمان نیازی به تعریف و تمجید ندارند، معیشت و عدالت می‌خواهند.

به گزارش ایسنا، سیدحمزه امینی در نطق میان دستور در مجلس اظهار کرد: خدمت به مستضعفین و محرومیت‌زدایی که از آرمان‌های امام (ره) است باید با اقدام و عمل تحت هدایت‌های رهبری تحقق یابد.

وی افزود: دولت به فکر وضعیت معیشتی معلمان باشد، معلمان نیاز به تعریف و تمجید ندارند، مقام شامخ نمی‌خواهند، معیشت و عدالت می‌خواهند. نه آن معیشتی که افرادی با کمترین سواد حقوق ۶، ۷ میلیونی می‌گیرند و معلمان دو،‌ سه میلیون حقوق می‌گیرند.

نماینده مردم هشترود در مجلس با مورد خطاب قرار دادن وزیر ورزش اظهار کرد: تنها محل تفریح این منطقه یک استخر سرپوشیده بود که دو سال است به علت پوسیدگی تأسیسات تعطیل شده است. هنوز ۱۰ سال از افتتاح آن نگذشته که به چنین وضعیتی دچار شده، درخواست مردم مرمت هرچه سریع‌تر این استخر است.

امینی در ادامه از دولت در خصوص شبکه گازرسانی به روستاهای مناطق حوزه انتخابیه‌اش تشکر کرد و گفت: با توجه به کوهستانی بودن این مناطق انتظار می‌رود تا پایان سال تمامی روستاها از نعمت گاز برخوردار شوند.

این نماینده مجلس همچنین به وضعیت بیکاری جوانان تحصیلکرده اشاره کرد و گفت: در مناطق هشترود و چاراویماق زمینه برای اشتغالزایی فراهم است و می‌توان با استفاده از ظرفیت‌های این مناطق شرایط برای اشتغال جوانان را فراهم کرد.

امینی در ادامه خطاب به رییس جمهور اظهار کرد: حدود ۷۵ درصد مردم این مناطق به شما رأی داده‌اند، انتظار می‌رود از این مناطق بازدید کرده و محرومیت‌ها را ببینید.

وی در پایان اظهار کرد: سال گذشته ۹۰ میلیارد تومان در اثر سیل خسارت وارد شد و بیش از ۹۰ درصد کشاورزان محصولات خود را بیمه نکردند و اعتمادی به صندوق بیمه کشاورزی ندارند. از دولت انتظار می‌رود که برای جبران بخشی از خسارت کشاورزان وام‌های کم‌بهره در اختیار کشاورزان قرار دهند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.