به گزارش ایرنا، محمدحسین صومی روز سه شنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان عجب شیر افزود: سهم این شهرستان از میزان مشارکت مردم استان در حوزه سلامت، 30 میلیارد ریال بود.
وی همچنین با بیان اینکه بیمارستان فعلی عجب شیر جوابگوی نیازهای مراجعه کنندگان نیست گفت: به رغم قدیمی بودن ساختمان این بیمارستان و نیاز منطقه به بیمارستان جدید، متاسفانه طرح توسعه بیمارستان فعلی و یا ساخت بیمارستان جدید به کندی در حال انجام است.
صومی گفت: در صورت ساخت و یا توسعه بیمارستان از سوی وزارت راه و شهرسازی، تجهیز آن با اعتبار 200 میلیارد ریال انجام می شود که تامین اعتبار شده است.
نماینده مردم مراغه وعجبشیر در مجلس شورای اسلامی نیز پیشرفت این طرح را 48 درصد اعلام کرد و با انتقاد از کیفیت نامطلوب خدمات بیمارستان فعلی این شهرستان، خواستار شتاب بخشی در ساخت بیمارستان جدید 88 تختخوابی امام خمینی(ره) شد.
علی جلیلی اظهار کرد: راه ‌اندازی بیمارستان شهرستان یک ضرورت و یک مطالبه عمومی است و مسئولان راه و شهرسازی باید جوابگوی این مطالبه عمومی باشند.
وی خواستار استقرار پزشک متخصص در بیمارستان این شهرستان شد و افزود: نبود پزشک متخصص از جمله جراح عمومی و متخصص اورولوژی نیاز حوزه درمان عجب شیراست.
بیمارستان 88 تختخوابی شهرستان عجب شیر که در کنار بیمارستان کنونی این شهرستان ساخته می‌ شود، در زمینی به مساحت 15 هزار و 200 متر مربع و زیربنای هشت هزار و 67 متر مربع در چهار طبقه در دست ساخت است.
شهرستان عجب شیر با حدود 85 هزار نفر جمعیت در 98 کیلومتری جنوب غربی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار:شهرام ناعم وند**انتشاردهنده:عیسی عطاپور**
3077/7485
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.