جعفر فتحی روز سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه داشتن شغل شرافتمندانه و تلاش برای بدست آوردن روزی حلال در اسلام سفارش شده است، افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بستان آباد بر این اساس و در راستای منویات مقام معظم رهبری مبلغ 16 میلیارد و 110 میلیون ریال را برای 223 نفر از مددجویان خود در قالب وام های خود اشتغالی پرداخت کرده است.
وی افزود: از این رقم 12 میلیارد و 950 میلیون ریال از منابع بانکی و سه میلیارد و 160 میلیون ریال از محل صندوق اشتغال کمیته امداد شهرستان برای متقاضیان واجد شرایط پرداخت کرده است.
فتحی گفت: این تسهیلات برای طرح های دامپروری و طیور، قالی بافی، خیاطی و گلدوزی و ریسندگی، خدماتی از جمله خرید تراکتور، نانوایی، مغازه داری، تعویض روغن و پرورش قارچ در روستاهای محروم هدف و مناطق شهری پرداخت شده است.
وی گفت: در زمان حاضر تعداد 1126 طرح جاری خودکفایی و اشتغالزایی برای جلوگیری از انحراف طرح ها و ایجاد اشتغال پایدار به صورت مستمر توسط ناظران و کارشناسان این مدیریت تحت نظارت است.
فتحی اضافه کرد: در این راستا تعداد قابل توجهی از این طرح ها زیر پوشش تامین اجتماعی بوده و حق بیمه آنها توسط کمیته امداد پرداخت می شود و با استمرار آن افراد مشمول برابر مقررات تامین اجتماعی مستمری بازنشستگی دریافت خواهند کرد.
کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بستان آباد بیش از 2 هزار نفر مددجو دارد.
خبرنگار: علی کبیر ** انتشار دهنده:محمد رستگار
/3071/7239/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.