به گزارش خبرآنلاین، شکور اکبرنژاد در حاشیه مراسم تجلیل از فعالان ستاد حسن روحانی در آذربایجان شرقی افزود: تمام مطالب مطرح شده در رسانه های مختلف به عنوان شهرداران احتمالی تبریز شایعه بوده و منتخبان شورای پنجم تاکنون هیچ رایزنی در این زمینه نداشته اند.

وی با اشاره به اینکه یکی از وظایف ذاتی شورای شهر، انتخاب شهردار برای شهر است گفت: در صورت رایزنی برای انتخاب شهردار و حتی رسیدن به اسامی نهایی هیچ ابایی برای علنی کردن آن نداریم ولی فعلا به این مرحله نرسیده ایم.

سرلیست منتخبان اصلاح طلب در شورای شهر تبریز در عین حال، بر لزوم تحلیل و بررسی خواست عمومی و پیام های شهروندان تبریزی در انتخابات شورای شهر پنجم تاکید کرد و گفت: به طور حتم، با توجه به تغییرات اساسی در چهره ی شورای آتی، پیام تغییرات اساسی دریافت می شود.

به گفته وی، در فعالیت های آتی شورای شهر و شهرداری مواردی چون: لزوم تغییر، تاکید بر تخصص، پاکدستی، نوگرایی، اصلاح روندهای معیوب و بسیاری از مواردی که خواست عمومی شهروندان است مد نظر منتخبان قرار خواهد گرفت.

این منتخب شورای شهر پنجم در تبریز در ادامه سخنان خود با تشریح فعالیت های صورت گرفته در ایام پس از انتخابات گفت: درحال حاضر اعضای منتخب پنجم، درحال بررسی وضعیت موجود شهرداری کلانشهر تبریز و نیز چالش های پیش رو هستند.

اکبرنژاد با بیان اینکه برای موضوعات مختلف شورای شهر و شهرداری آتی از مشاوره ی بزرگانی چون مهندس عبدالعلی زاده استفاده می کنیم گفت: برای دریافت راهکارهای جذب سرمایه گذاری، درآمدزایی پایدار، مدیریت مدرن شهری و ... درحال رایزنی و دریافت اطلاعات از افراد حقیقی و حقوقی هستیم.

سرلیست منتخبان اصلاح طلب در شورای شهر تبریز در پاسخ به سئوالی در خصوص شهردار آینده کلانشهر تبریز گفت: اولویت ما استفاده از نیروهای کارآمد داخل شهرداری تبریز است اما در صورت انتخاب خارج از مجموعه نیز به دنبال فردی خواهیم رفت که با امور شهرداری آشنا بوده و دوباره همه چیز را از اول شروع نکند!

گفتنی است از کرسی های 13 نفره ی شورای پنجم کلانشهر تبریز، تعداد هشت نفر را لیست اصلاح طلبان به خود اختصاص داده اند.

 

۴۶
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 664958
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.