نشست جمعی از مدیران صنایع استان، فعالان اقتصادی با جمعی از از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیران سازمان‌های ذیربط برگزار شد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، در این مراسم که جمعی از مدیران صنایع استان حضور داشتند، در خصوص بررسی مسائل و مشکلات مالیات بر ارزش افزوده بحث و تبادل نظر شد.   در این جلسه علی نواداد، معاون اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: در راستای حل مشکلات مالیاتی، باید تیم کارشناسی متشکل از فعالان اقتصادی و مدیران اجرایی استان تشکیل شو؛ چرا که برای ارائه پیشنهادات کارساز و هماهنگی بیشتر به منظور اجرای بهتر قانون مالیات بر ارزش افزوده به وجود چنین تیمی نیاز است.
وی با اشاره به ضرورت رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی، خاطرنشان کرد: اکنون دولت وعده‌های خود را عملیاتی کرده و حل مسائل مرتبط با مشکلات واحد‌های تولیدی را در دستور کار خود قرار داده است.
در ادامه این جلسه رضا حسنی، مدیر کل امور اقتصاد و دارایی آذربایجان شرقی مالیات را ابزار توسعه عنوان کرد و گفت: مالیات ابزار توسعه است نه ضد توسعه؛ از این رو باید از تمامی واحدها به صورت عادلانه اخذ شود.
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان در بخشی از سخنان خود با اشاره به ضرورت تشکیل کمیته فنی برای اجرای مناسب قانون مالیات بر ارزش افزوده در استان تاکید کرد و گفت: نیاز است کمیته های حل اختلاف قوی حاضر شود و همچنین از سوی فعالان اقتصای و مسئولان پیشنهاد هایی به منظور اصلاح قانون و برطرف کردن مشکلات مالیات بر ارزش افزوده ارائه شود.
وی با بیان اینکه باید اخذ مالیات بر ارزش افزوده مکانیزه شود، افزود: مالیات  باید تمامی واحد های تولیدی کوچک، بزرگ، متوسط را در برگیرد. 
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.