مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: متاسفانه ما از کل جمعیت جوان استان، تنها شش درصد را در برنامه‌های اوقات فراغت جذب کرده‌ایم که امید است در این راستا برنامه‌ریزی خوبی انجام شود تا به حد مطلوب برسیم.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، حسن استوارآذر در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان، اظهار کرد: بهتر است که جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان صرفاً جلسه‌ی گزارش‌دهی نباشد و در محور برنامه‌ریزی و مشورتی قرار گیرد تا به سرانجام مطلوب برسیم.
وی با تاکید بر اینکه نصف جمعیت استان را جوانان تشکیل می‌دهند، گفت: در سه سال اخیر اقدامات بسیاری در این راستا انجام شده و در راه‌اندازی پورتال نیز دقت شده است و به عقیده‌ی بنده به تدریج به نتایج خوبی می‌رسیم.
استوارآذر با اشاره به اهمیت ساماندهی امور جوانان، بیان کرد:  امور نسل جوان از جمله مسایل مهم  بوده و این گروه حلقه‌ی واسطه بین نسل گذشته و آینده است که امید است در سال جاری شاهد مشارکت بالای جوانان باشیم.
وی ضمت تاکید بر اجرای برنانه‌های اوقات فراغت در حاشیه‌های شهر و اوقات بعد ازظهر جوانان، بیان کرد: امید است برای احرای برنامه‌های پیشنهادی اوقات فراغت در سال ۹۶، خیز بالاتر از قبل و پرشتاب تر از گذشته شاهد فعالیت‌ها باشیم و بیشترین توان خود را به هم افزایی و همکاری بگذاریم.
وی افزود: حوزه ی آموزش و پرورش نیز بعد از شهرداری جایگاه خوبی در جذب جوانان دارد، از این رو امید است فعالیت‌های موثری در این راستا انجام دهد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.