یک عضو فراکسیون ولایی مجلس، ناکامی اصولگرایان را ریشه‌دارتر از انتخابات 96 دانست و گفت: چون هنوز جریان انقلابی آن طور که باید و شاید شکل نگرفته نتوانستیم توفیقی در نتایج انتخابات داشته باشیم.

محمداسماعیل سعیدی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: مسئله، پیروزی و شکست جریان اصولگرا نیست. مسئله اصلی این است که جریان انقلابی هنوز در کشور نهادینه نشده است.

نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان اینکه «جریان انقلابی یعنی افرادی که به آرمان‌های انقلاب و امام(ره) و پیشرفت و توسعه کشور پایبندند» یادآور شد: چند ماه مانده به انتخابات در درون اصولگرایان جریانی شکل گرفت به نام جبهه متحد انقلاب اسلامی اما این جبهه نتواست به جایگاه مطلوب خود برسد. تقویت این جریان انقلابی زمان‌بر است. اگر بتوانیم این جریان را در این کشور جا بیندازیم، موفق می‌شویم جریان چپ و راست  را از میدان به در کنیم.

این عضو فراکسیون ولایی مجلس با بیان اینکه «سمت و سوی مناظرات تلویزیونی در انتخابات 96 باید به سمت ارائه برنامه‌های نامزدها می‌رفت» خاطرنشان کرد: در انتخابات 96 انسجام در جریان اصولگرا وجود داشت اما طیفی توانست پیروز انتخابات شود که موفق به جذب آرای جریان خاموش شد. قشر اجتماعی که مستقل از جریان‌های سیاسی تصمیم‌گیری کرد و توانست نتیجه انتخابات را تغییر دهد، همین قشر بود که به قشر خاکستری معروف است. هر جریانی که موفق شود از طریق ارائه برنامه یا تبلیغات نظر این قشر را به خود معطوف کند می‌تواند پیروز انتخابات شود.

سعیدی اظهار کرد: رای 16 میلیونی جریان اصولگرا نشان داد که این جریان نتوانست توفیقی در جذب رای خاکستری داشته باشد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.