سرهنگ رحمان عبدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران یگان امداد نیروی انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا، به یک دستگاه خودروی سواری پرشیا مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، تعداد 134 هزار و 400 نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش تقریبی 450 میلیون ریال کشف و این خودرو توقیف شد.
وی همچنین با اشاره به توقیف یک دستگاه خودروی سواری سمند حامل بار سیگار قاچاق اضافه کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو نیز تعداد 13هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش تقریبی 600 میلیون ریال کشف و این خودرو را توقیف کردند.
فرمانده انتظامی عجب شیر همچنین با اشاره به کشف 2 محموله قاچاق البسه به ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان، گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این شهرستان در بازرسی از 2 خودروی مزدا دوکابین و پژو پارس عبوری، 256 ثوب انواع البسه قاچاق کشف شد.
رحمانی افزود: تمامی کشفیات کالاهای قاچاق پس از تشکیل پرونده مقدماتیبه همراه افراد دستگیر شده برای ادامه مراحل قانونی تحویل دستگاه قضائی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان عجب شیر درپایان از شهروندان خواست تا هر گونه اخبار و اطلاعات خود را با سامانه 110 به پلیس اطلاع داده و نیز هرگونه پیشنهاد و انتقاد از عملکرد کارکنان نیروی انتظامی را با سامانه تلفنی 197 دفتر نظارت همگانی که به صورت شبانه روزی پاسخگوی آنها است در میان بگذارند.
خبرنگار:شهرام ناعم وند**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7485
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.