عضو کمیسیون فرهنگی در مجلس گفت: فاصله گرفتن از دیدگاه‌های مترقی و انقلابی حضرت امام خمینی (ره) از اصلی‌ترین مشکلات امروز کشور است.
محمداسماعیل سعیدی در گفت‌وگو با ایسنا،‌ گفت: اگر در حوزه مدیریت، مدیریت انقلابی و جهادی بنیانگذار جمهوری اسلامی نهادینه می‌شد، در حوزه خدمت، خود را خدمتگزار مردم می‌دانستیم نه آقابالاسر آنان و در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی به معیارهای امام پایبند می‌بودیم در دهه چهارم انقلاب تا این حد دچار گرفتاری و مشکلات عدیده نمی‌شدیم.
نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان اینکه دوری از دیدگاه‌ها و آرمان‌های حضرت امام(ره) مشکل امروز کشور است، اظهار کرد: باید این فرهنگ را در جامعه نهادینه کنیم که برای کسب قدرت یا رسیدن به هدف، هر  وسیله‌ای را مشروع ندانیم؛ به عبارت دیگر هدف هر قدر مقدس باشد، باید ابزار هم مقدس باشد و از هر وسیله‌ای برای رسیدن به هدف استفاده نکنیم، مسئله‌ای که متاسفانه هنوز نتوانسته‌ایم  حل کنیم.
وی ابراز تاسف کرد: افراد و جریان‌های سیاسی برای رسیدن به قدرت از هر وسیله استفاده می‌کنند؛ نمونه آن انتخابات ریاست جمهوری بود که سایه خود را هم روی سایر امور انداخت.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.