شهردار تبریز گفت: زمین فوتبال کرکج با پایان‌یافتن مراحل نصب چمن مصنوعی، به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، صادق نجفی در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه ۵ تبریز با بیان این مطلب اظهار کرد: در آستانه تعطیلات تابستانی،  زمین فوتبال کرکج از پروژه‌های مهم شهرداری منطقه ۵ تبریز در محله کم‌برخوردار کرکج، در مراحل تکمیلی قرار گرفته است.
 
وی افزود: بخش عمده‌ای پروژه‌های عمرانی شهرداری تبریز به خصوص در زمینه تقویت زیرساخت‌های ورزشی و فرهنگی، معطوف مناطق کم‌برخوردار شده که نقش موثری در توسعه متوزان و بهره‌مندی جوانان و نوجوانان از برنامه‌های ورزشی و فرهنگی شهر خواهد داشت.
 
نجفی خاطرنشان کرد: در چهار سال اخیر علاوه بر خدمات محله ای گسترده، هدایت آبهای سطحی، جدول کاری و آسفالت ریزی، یک رشته مسیر گشایی با ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار در کرکج انجام شده است.
 
وی با اشاره به این‌که محله قدیمی کرکج، سرشار از استعدادهای ارزشمند ورزشی است، گفت: اجرای این پروژه به مساحت ۴۵۰۰ متر مربع، ۷میلیارد ریال هزینه دربر داشته‌ و با آغاز تعطیلات تابستانی، در خدمت جوانان این محله خواهد بود.
 
همچنین در جریان این بازدید، هوشیار، شهردار منطقه ۵ تبریز با ارائه گزارشی، گفت: زمین فوتبال کرکج پنجمین پروژه ورزشی است که در سطح حوزه احداث می شود.
 
وی افزود : پیش از این زمین فوتبال با چمن مصنوعی در باغمیشه و ولی امر، ورزشگاه ۵ هزار نفری مرزداران و سالن‌های چند منظوره مرزداران و بارنج به بهره برداری رسیده است. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.