به گزارش ایرنا، سرهنگ جعفر رزمی روز پنجشنبه در جلسه پشتیبانی از اردوهای جهادی و هجرت سال 96 در شهرستان میانه افزود: سهمیه این شهرستان در این طرح احداث 7 خانه محروم است.
وی یادآوری کرد: در سال گذشته 8 هزار دانش آموز در سطح استان سازماندهی شده و در امر مرمت، نوسازی و بهسازی مدارس خود فعالیت کرده و بسیج استان 6 میلیارد ریال در این خصوص هزینه کرده است.
رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه عاشورا از عقد تفاهم نامه با اداره منابع طبیعی خبر داد و اظهار کرد: این تفاهم نامه در سازمان برنامه و بودجه آخرین مراحل نهایی خود را طی می کند و بر اساس آن در زمینه آبخیزداری، آبخوان داری و بیابان زدایی از ظرفیت بسیج استفاده می شود.
رزمی به کار جهادی بسیج در سطح کشور با بسیج کردن 11 هزار بسیجی در 3 روز برای واکسینه کردن طیور در سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: بیش از 15میلیون قطعه طیور توسط ظرفیت بسیج واکسینه و از بار مالی زیاد بر دولت جلوگیری شد.
وی از مسئولان این شهرستان از جمله دستگاه های خدمات رسان خواست تا همراه و حامی بسیجیان در راستای سازندگی و عمران باشند، زیرا برآیند و خروجی کار سبب کارآمدی نظام، رضایتمندی مردم و توجه به محرومان به عنوان یکی از ارزش ها و آرمان های اساسی انقلاب است.
رزمی همچنین خواستار تعریف عرصه در این شهرستان برای استفاده بیشتر از پتانسیل اردوهای جهادی شد.
وی سابقه کارهای جهادی را مربوط به اوایل انقلاب عنوان کرد و گفت: در آن زمان جوانان انقلابی با حضور در مناطق محروم به انجام امور خیر مشغول بودند که اکنون نیز این حرکت نه تنها خاموش نشده بلکه وسعت و گسترش یافته است.
رزمی هدف از طرح اردوهای هجرت را تقویت روحیه جهادی و فرهنگ ایثار در بین نسل جوان جامعه عنوان کرد و افزود: به فرمایش رهبر معظم انقلاب اردوهای جهادی با هدف پر کردن و غنی ساختن اوقات فراغت جوانان راه اندازی شده است.
فرماندار ویژه شهرستان میانه نیز در این جلسه گفت: لازمه توسعه این شهرستان داشتن روحیه بسیجی و فاصله گرفتن از بوروکراسی اداری است.
به گزارش ایرنا، حمید شکری به همکاری تنگاتنگ دستگاه های این شهرستان و بسیج سازندگی و استفاده از تمامی امکانات در این راستا اشاره کرد و افزود: امید است در سال جاری نیز شاهد این روند در جهت تزریق و گسترش روحیه بسیجی و کار جهادی در بطن جامعه باشیم.
وی بر لزوم رفع نواقص های ناشی از کم تجربگی و رعایت نشدن اصول فنی در انجام کار تاکید و اظهار کرد: باید با روحیه بسیجی و کار کارشناسی و ارایه آموزش های لازم از بروز مشکلات جلوگیری کرد.
فرماندار میانه با بیان اینکه دستگاه های اجرایی باید با دقت تمام به انجام کار کارشناسی شده بپردازند گفت: کار کارشناسی سبب کاهش تکرار اشتباهات است.
شکری لزوم آموزش های لازم برای صحت انجام امور در کنار روحیه جهادی جوانان جامعه برای عمران، آبادی و سازندگی منطقه را ضروری خواند و از بسیج سازندگی این شهرستان که با تمام توان خود و با استفاده از پتانسیل های سرشار بسیج کارهای بسیاری در منطقه به انجام داده اند قدردانی کرد.
وی یادآوری کرد: به برکت بسیج و روحیه بسیجی توانسته ایم از بسیاری از سختی ها و مشکلات بعد از انقلاب سرافرازانه گذر کنیم.
خبرنگار: زهره غلامی ** انتشار دهنده: محمد عزیزی راد
7231/8023/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.