به گزارش ایرنا، سید شمس الدین مراثی روز پنجشنبه در آیین غبار روبی مزار شهدای عجب شیر به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر افزود: ما هرچه داریم از برکت خون شهداست، زیرا که آنان از جان و مال خود گذشتند و در برابر دشمنان اسلام و ایران اسلامی ایستادند.
وی ادامه داد: خون شهدا درخت انقلاب را تنومند کرد و به ثمر رساند، به طوری که انقلاب اسلامی هم اکنون امید همه آزادی خواهان جهان شده است.
وی اضافه کرد: شهدا در طول هشت سال دفاع مقدس با مجاهدت های خود به ندای رهبر و مقتدای خود لبیک گفتند و با گذشت، ایثار و اخلاص ملکوتی شدند.
وی گفت: ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، ادامه راه و مسیری است که آنان برای دفاع از آرمان ها و ارزش های اسلامی و انقلابی از جان خود گذشتند و ایثار کردند.
به گزارش ایرنا، به مناسبت 3 خرداد سالگرد آزادسازی و فتح خرمشهر، با حضور فرماندار ،جمعی از مسؤلان محلی، فرماندهان نظامی و انتظامی و خانواده های معظم شهدا، مزار شهدای شهر عجب شیر غباروبی و عطر افشانی شد.
شرکت کنندگان در این آیین معنوی با نثار شاخه های گل و عطر افشانی بر مزار شهدای عجب شیر، بار دیگر با آرمانهای حضرت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی تجدد میثاق کردند.
شهرستان عجب شیر در دوران دفاع مقدس 228 شهید گلگون کفن و 409 نفر جانباز سرافراز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
شهرستان عجب شیر با حدود 85 هزار نفر جمعیت در98 کیلومتری جنوب غربی تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: شهرام ناعم وند**انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
7485/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.