ایوب هاشمیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سبد غذایی به ارزش هفت میلیارد ریال و با مشارکت خیران و کمک های مردمی در بین خانواده های زیرپوشش خدمات حمایتی این نهاد توزیع می شود.
وی ادامه داد: مشارکت در تامین این سبدهای غذایی در ماه مبارک رمضان نیازمند حضور فعال آحاد خیران و مردم نوع دوست و خیراندیش این شهرستان دارد.
وی با بیان اینکه هم اکنون حدود پنج هزار و 900 خانوار نیازمند زیرپوشش خدمات حمایتی کمیته امداد این شهرستان هستند، اضافه کرد: از بین این خانواده ها، سه هزار خانوار توسط زنان سرپرست خانوار اداره می شوند.
وی گفت: با توجه به وجود 490 نفر بدون سرپرست، یک هزار و 20 نفر فرزندان محسنین زیرپوشش خدمات حمایتی و نیز 250 نفر بیمار صعب العلاج نیازمند به تامین هزینه های درمان در خانواده های زیرپوشش این نهاد، حمایت و مشارکت خیران در حمایت از این اقشار آسیب پذیر ضروری و حیاتی است.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون یک هزار و 670 دانش آموز و دانشجوی نیازمند زیرپوشش خدمات حمایتی کمیته امداد در این شهرستان قرار دارند، افزود: حمایت آحاد مردم و خیران نیک اندیش برای تامین بخشی از هزینه های تحصیلی این نسل آینده ساز به صورت ماهیانه در قالب طرح محسنین می تواند از ترک تحصیل و بازماندن آنان از ادامه تحصیل پیشگیری کند.
وی ادامه داد: کمیته امداد این شهرستان در راستای جلب حمایت های مردمی آماده دریافت کمک های مردمی در قالب شماره حساب 0105171023003 نزد شعبه مرکزی بانک ملی این شهرستان و نیز کمک های غیرنقدی به صورت حضوری است.
وی اضافه کرد: حمایت ها و مشارکت مردمی خیران در حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه، ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری برای نسل های آینده خواهد بود.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشاردهنده:عیسی عطاپور**
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.