به گزارش ایرنا، فرمانده سپاه ناحیه بستان آباد روز چهارشنبه در این مراسم با تبریک سالروز سوم خرداد آزاد سازی خرمشهر، از این روز به عنوان زمینه ساز دروازه پیروزی های رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس یاد کرد و افزود: فتح خرمشهر فتح ارزش های اسلامی و به نمایش گذاشتن قدرت ایمان در برابر کفر بود.
سرهنگ حسین محمدی عملیات فتح خرمشهر فرو ریختن هیمنه پوشالی دشمن که با حمایت شرق و غرب وارد جنگ با ایران شده بود یاد کرد و افزود: فتح خرمشهر نقطه عطف در تاریخ کشور ماست.
وی با بیان اینکه در عملیات بیت المقدس بهترین نیروهای ارزشی و اسلامی خود را تقدیم انقلاب اسلامی و کشور کردیم، افزود: امروز پاسداری از خون شهدا وظیفه تک تک ما است.
امام جمعه موقت شهر بستان آباد نیز در این مراسم با اشاره به اینکه دشمن با تمام توان برای ضربه زدن به انقلاب نوپای اسلامی ما وارد میدان شده بود افزود: ارابه جنگی دشمن با پشتیبانی های که از سوی استکبار جهانی می شد در عملیات بت المقدس زمین گیر شد.
حجت الاسلام احمد تقی زاده از جنگ هشت سال دفاع مقدس به عنوان جنگ جهانی سوم نام برد و افزود: در جنگ هشت سال تحمیلی عراق بر علیه کشورمان همه شاهد بودیم که بیشتر کشورهای دنیا برای کمک به صدام وارد میدان شده بودند.
وی به استحکامات نظامی دشمن در جنگ هشت سال دفاع مقدس نیز اشاره ای کرد و افزود: میادین مین حساس به نفر و تانک و هوانیروز مجهز به دستگاه های پیشرفته دشمن در مقابل ایمان و ارداه رزمندگان ما شکست خورد.
وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را لازمه امروز جامعه عنوان کرد و بر پاسداری از خون شهدا و آرمان های انقلاب اسلامی تاکید کرد.
این مراسم در محل سپاه ناحیه بستان آباد و با حضور نیروهای مسلح مسقر در شهرستان و ایثارگران و جانبازان و خانواده شهدا و مسئولان برگزار شد.
درپایان مراسم از ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس تجلیل شد.
خبرنگار: علی کبیر** انتشار: پرویز انصاری
7239/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.