به گزارش خبرآنلاین، مسعود پزشکیان در جشن پیروزی حزب اعتدال و توسعه در تالار پتروشیمی تبریز با تاکید بر اینکه مردم با رای خود نشان دادند از افراط و تندروی بیزارند افزود: متاسفانه بعضی ها گوش هایی دارند که نمی شنود و چشم هایی که نمی بیند چراکه تصمیم گرفته اند نفهمند.

وی پیام مردم در انتخابات اخیر را اعتدال، آرامش، رفاه و توسعه دانست و افزود: رای مردم به ما امانتی است که باید قدر دانسته و در خدمت این اعتماد باشیم تا گره های موجود را یکی پس از دیگری باز کنیم.

پزشکیان با هشدار نسبت به پیامدهای فراموش کردن عهد و پیمان خود با مردم اظهار داشت: اگر این فرصت را برای خدمت به مردم استفاده نکرده و قدرت را فقط برای پست و مقام و منافع شخصی کسب کنیم، به طور قطع مردم نیز در دوره ی بعد به ما پشت خواهند کرد.

نماینده مردم تبریز ادامه داد: باید به فکر مردم باشیم و گرفتاری ها را حل کنیم و گرنه فرصت ها از دست رفته و دیگر مردم به ما روی خوش نشان نخواهند داد.

وی خدمت را در برخورد عادلانه با مردم خلاصه کرد و با بیان اینکه تمام پیامبران نیز برای استقرار عدالت به جوامع مختلف مبعوث شده اند افزود: حاکمیت موظف است ضمن ایجاد فرصت های برابر، به اقشار فقیر و کم درآمد جامعه نیز کمک کند تا خود را به حد قابل قبول ارتقا دهند.

نایب رئیس مجلس با تاکید بر اینکه اگر با کسب قدرت، به فکر ملت نباشیم فرو می ریزیم تصریح کرد: خداوند بارها در قرآن به این حقیقت هشدار داده و امیدواریم از این امتحان سربلند بیرون آئیم.

وی دلیل بسیاری از مشکلات و ناکارآمدی های موجود را دور شدن از آرمان های امام و انقلاب دانست و گفت: اگر از همان ابتدای پیروزی انقلاب به قول های خود عمل می کردیم، امروز وضعیت بسیار خوبی داشتیم.

پزشکیان، دروغگویی، طایفه بازی، رانت و فساد را مهمترین مشکلات امروز جامعه دانست که باعث می شود مردم رفته رفته از ما روی برگردانند.

نایب رئیس مجلس، توجه به ظرفیت های داخلی از جمله بها دادن به نخبگان و کارشناسان جوان را از مهمترین راه های بهبود اوضاع دانست و افزود: لازم است ضمن استفاده از تجربه های گران نسل گذشته، به تخصص نسل جدید میدان داده و آینده ی این مرز و بوم را تضمین کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم داشتن دید و فکر باز برای استفاده از ظرفیت های داخلی و خارجی در اداره ی امور ادامه داد: قرآن نیز می فرماید در زمین سیر کنید تا چیزهای جدید یاد گیرید و برای همین هم شهدای بزرگی چون بهشتی و مطهری و امام موسی صدر، از نظر بینش و عقیده با دیگر دوستان خود در حوزه متفاوت بوده اند.

پزشکیان با تاکید بر اینکه همه ی ما سربلندی و عزت ایران را می خواهیم گفت: اعتلای ایران جز با روی کار آمدن انسان های بلند نظر ممکن نخواهد بود.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 655792
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.