خروج مصطفی آجرلو از باشگاه تراکتورسازی و انتخاب مدیرعامل جدید برای این باشگاه تبریزی، خبری است که این روزها دست به دست می‌شود.

به گزارش ایسنا، پس از یک فصل ناامیدکننده برای هواداران تراکتورسازی به دلایل مختلف، برخی اخبار از تغییرات مدیریتی در راس این باشگاه حکایت دارد. از ناصر شفق و سید حجت کبیری به عنوان جانشینان احتمالی مصطفی آجرلو نام برده می‌شود. امروز جلسه هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی برگزار می‌شود؛ جلسه‌ای که مشخص نیست خروجی‌اش رفتن آجرلو و انتخاب مدیرعامل جدید است یا خیر.

سعید عباسی،عضو هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز در گفت‌و گو با ایسنا درباره‌ی برکناری مصطفی آجرلو اظهار کرد:  آجرلو باید ابتدا استعفا دهد، سپس گزارش مالی و کارهایی که در طول این یک سال و بدون هماهنگی با هیات مدیره انجام داده است را ارائه کند. تراکتورسازی باشگاه محلی نیست. ما مصوبه‌ای داریم که طبق آن مدیرعامل باید برای هرکاری حتی بستن قراردادها با هیات مدیره هماهنگ باشد درحالی که ما در طول فعالیت ایشان، نه جلسه‌ای داشتیم و نه هماهنگی.
عباسی افزود: البته کارهای ایشان در همین یک سال هم غیرقانونی بوده است. نمی‌دانم قراردادها چگونه در سازمان لیگ به ثبت رسیده است؟ معلوم نیست چک‌هایی که کشیده شده با توجه به بودجه کدام حساب‌ها بوده است.  باشگاه پیش از این بدهکار بوده است و با رفتن مربیان خارجی تیم و بعضی بازیکنان، قطعا این بدهکاری‌ها افزایش خواهد یافت. نمی‌شود که تراکتورسازی را به خرابه تبدیل کرد و کلید آن را به شخصی دیگر سپرد و رفت. باید پاسخگوی تمام کارهایشان باشد.
وی درباره‌ی جلسه امروز هیات مدیره بیان کرد: نمی‌دانم چه جلسه‌ای است که سه نفر از اعضا را دعوت نکرده‌اند. همچنین تاکید کرده‌اند که عباسی نیز در این جلسه حضور پیدا نکند. اگر مصوبه‌ای هست باید امضای ما نیز باشد، اگر عزل و نصبی است، امضای ما نیز باید باشد.
عباسی درباره‌ی بازگشت ناصر شفق نیز بیان کرد: شنیده‌ام که آقای شفق دوباره مدعی مالکیت باشگاه شده‌اند. باشگاه در این چندسال به دلایلی توسط سپاه اداره می‌شد و حالا آقای شفق می‌خواهد دوباره باشگاه را پس بگیرد زیرا دلش برای تراکتورسازی می‌سوزد. دلش می‌خواهد که این تیم قهرمان شود. با نتایجی که آقای آجرلو گرفته است، مشخص است که هرکسی که باشد دلش به حال باشگاه و مردم می‌سوزد. شفق تراکتورسازی را می‌فهمد و برای موفقیت این تیم باز می‌گردد. البته اکنون او در حال مذاکره است و همه چیز قطعی نشده است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.