به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی گسترش فولاد تبریز، هوشنگ نصیر زاده با بیان اینکه بدنسازی و یارگیری مهم ترین برنامه در راستای کسب موفقیت در فوتبال است، افزود: خوشبختانه توانسته ایم یک مربی صاحب نام بدنساز را به خدمت بگیریم و بوناچیچ ( سرمربی گسترش) به همراه خود مارتین مجستر که در گذشته بدنساز تیم ملی اسپانیا و بارسلونا بوده و سابقه کار با مربیان بزرگی نظیر انریکه و فن خال را داشته به ایران خواهد آورد.
وی با تاکید بر اینکه خزانه تیم های پایه باشگاه گسترش فولاد تبریز پر از بازیکن خوب است، اعلام کرد: در این فصل آتی چهار بازیکن از تیم های پایه به بزرگسالان منتقل خواهند شد.
وی در خصوص نحوه تدوین و تنظیم قرارداد مربیان و بازیکنان خارجی باشگاه، اظهارکرد: یکی از اتفاقات خوب باشگاه نوشتن قرارداد به ریال و پراخت مالیات توسط بازیکنان و مربیان خارجی است که تمام این مسایل در قرارداد های جدید رعایت شده است، همچنین در قراردادهای خود محل حل اختلاف را فدراسیون فوتبال اعلام کردیم که این موضوع اهمیت فراوانی دارد.
وی با اشاره به اینکه باشگاه گسترش فولاد هیچ گاه مشکلی مالی نداشته و یکی از باشگاه های ورزشی با تراز مالی مثبت کشور است، گفت: گسترش فولاد از جمله معدود باشگاه های جهان به شمار می آید که از سوی یک شرکت بزرگ هواپیمایی پشتیبانی می شود.
مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز در رابطه با نقل و انتقالات فصل آتی و همچنین پیشنهادهای ارائه شده برای جذب بازیکنانی نظیر شجاعیان از سوی تیم های بزرگ اعلام کرد: حضور داریوش شجاعیان در استقلال یا پرسپولیس شایعه است و تا این لحظه هیچ یک از 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال درخواست رسمی برای جذب این بازیکن نداده اند.
وی در ادامه افزود: شجاعیان تا پایان سال 1398 با گسترش فولاد قرارداد دارد و اگر درخواستی برای جذب این بازیکن برسد، در روال عادی مورد بررسی قرار خواهد گرفت ولی از سوی دیگر بوناچیچ با جدیت اعلام کرده به این بازیکن نیاز دارد و نباید ذهنش را برای رفتن از گسترش فولاد تمرین دهد.
نصیرزاده در واکنش به شایعات مطرح شده درخصوص جدایی فرناندو خسوس از گسترش فولاد هم گفت: خسوس در میان بازیکنانی قرار دارد که مطالبه خود را گرفته است و هیچ مشکلی از این بابت ندارد از همین رو، او به ایران باز خواهد گشت و برای بازگشتش به روز های اوج، مربی گلرهای خوبی را هم استخدام خواهیم کرد.
وی اظهار کرد: در پست های دروازه بانی و مدافع نیاز به بازیکنان تاثیر گذار و با تجربه داریم که سعی می کنیم این مساله را به صورت دقیق رعایت کنیم اما در سایر پست ها به دنبال بازیکنان جوان و دونده هستیم.
مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز گفت: بوناچیچ برنامه و لیست بازیکنان مدنظر خود را اعلام کرده و برای شرکت در کلاس بازآموزی یوفا به اروپا بازگشته است.
گسترش فولاد در فصل گذشته در جایگاه هشتم لیگ برتر قرار گرفت.
خبرنگار: آب بسته** انتشار: انصاری
/3071/9853
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.