یک عضو فراکسیون امید با تبریک پیروزی روحانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد که مسئولان نظام باید با قدردانی از نعمت بزرگ حضور مردم آگاه در انتخابات سر تعظیم فرود آورده و با توجه به خواست عمومی برای آرمان‌های ملت گام بردارند.

به گزارش ایسنا، پیام تقدیر زهرا ساعی نماینده تبریز برای حضور باشکوه مردم در انتخابات بخصوص مردم آذربایجان شرقی به شرح زیر است:

«مردم شریف آذربایجان همگام با هموطنان خود در جای جای کشور روز جمعه بیست و نهم اردیبهشت ماه در شکوه حماسی حمایت از آرمانهای انقلاب و نظام اسلامی به میدان آمدند و برگ زرینی دیگر در تاریخ ایران اسلامی را رقم زدند.

 تاریخی که مملو از رشادت‌های شیرمردان و زنانی است که در لحظات حساس با حضور حماسی خود ورق را به نفع آرمان‌های مردم و کشور برگردانده و توانسته‌اند مشروعیت و مقبولیت سیاسی کشور را در جهان زبانزد خاص و عام کنند.

اکنون به پاس این حضور حماسی بر ما مسئولین نظام فرض است که با قدردانی این نعمت بزرگ یعنی حضور مردم آگاه که با انتخاب خود نه بزرگ به بی دانشی و تخریب را در کشور نهادینه کردند و همچنین باعث سرافرازی نظام برخاسته از آرای ملت شدند سر تعظیم فرود آوریم و با توجه به خواست عمومی برای آرمانهای ملت گام برداریم.

همچنین پیروزی جناب آقای دکتر روحانی را در انتخابات ریاست جمهوری تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم ایشان در مسیر تحقق عهدی که با مردم بستند موفق باشند و بتوانند در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری و با همکاری نخبگان کشور و توجه به محرومین، اقوام، جوانان و زنان فرهیخته کشور دولتی مقتدر، کارآمد و موثر را تشکیل دهند و مسیر توسعه و موفقیت ایران را ادامه دهند.

ایران اسلامی شایسته موفقیت‌ها و داشته‌های بزرگتری است و امید مردم به دولت آقای روحانی دو چندان شده است که ان‌شاءالله با جوانگرایی بیشتر و حضور موثرتر زنان امید مردم به حقیقت خواهد پیوست.»


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.