به گزارش ایرنا، اسماعیل جبارزاده روز جمعه در تماس ویدیویی با فرمانداران استان اظهار کرد: تمامی شعب اخذ رای چک شود تا تعرفه در هیچ شعبه ای با کمبود مواجه نشود.
وی ادامه داد: فرمانداران توجه داشته باشند اگر 70 درصد تعرفه ها مصرف شده اطلاع دهند تا بلافاصله به آن شعب تعرفه ارسال شود.
جبارزاده اظهار کرد: طبق اخبار رسیده در برخی شعب، کار اخذ رای به کندی پیش می رود اگر چنین موضوعی وجود دارد باید تعداد منشیان این شعب افزایش یابد تا مردم در صف اذیت نشوند.
وی با اشاره به روند استعلام کد ملی گفت: اگر استعلام کد ملی از مرکز زمان بر بوده و باعث کندی می شود استعلام به صورت آفلاین انجام شود.
استاندار آذربایجان شرقی گفت: در هر شعبه که با ازدحام بالای مردم روبرو هستیم برای اینکه مردم در صف های طولانی اذیت نشوند صندوق های سیار جهت کمک به این شعب ارسال شوند.
وی اضافه کرد: اگر به جز این موارد مورد دیگری وجود داشته باشد فرمانداران هر شهرستان بلافاصله با رییس هیات نظارت آن شهرستان جلسه مشترک برگزار و تصمیم مشترک خود را به رئیس ستاد انتخابات استان در میان بگذارند تا بعد از تایید اقدام کنند.
جبارزاده تاکید کرد: امیدواریم در پایان رای گیری شاهد درصد بسیار بالایی از حضور مردم نسبت به انتخابات سال های گذشته باشیم.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران و پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا در تمام شهرها و روستاهای آذربایجان شرقی و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 2 حوزه اهر - هریس و مراغه - عجب شیر برگزار می شود.
خبرنگار: مینا بازگشا ** انتشار دهنده:محمد رستگار
6120/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.