سید شمس الدین مراثی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به ادامه روند رای ‌گیری در این شهرستان، گفت: حضور مردم در شعب اخذ رای چشمگیر بوده و این نشانگر انتخاباتی پرشور است.
وی افزود: انتخابات بدون هیچ مشکلی در شهرستان آغاز شده و همه تدارکات و امکانات مهیا و روند برگزاری انتخابات به خوبی در حال اجرا است.
مراثی گفت: تاکنون در روند برگزاری انتخابات شهرستان هیچ مشکلی گزارش نشده و امیدواریم این انتخابات با شور و اشتیاق مردم به خوبی برگزار شود.
وی، با بیان اینکه 51 هزار و 819 نفر در این شهرستان واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند، یادآور شد: از این تعداد یک هزار و 100 نفر رای اولی بوده و برای اولین بار پای صندوق رای می روند.
وی گفت: تعداد شعبه های اخذ رای در این شهرستان 76 شعبه بوده که از این تعداد 75شعبه به صورت ثابت و یک شعبه به صورت سیار آرای مردم را در انتخابات شورای شهر و روستا و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری اخذ می کند.
مراثی اضافه کرد: در انتخابات امسال 2 هزار و 500 نفر به عنوان عوامل اجرایی در بخش های بازرسی، نظارت، هیات اجرایی و امنیتی فعالیت می کنند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی و انتخابات میان دوره ای مجلس دهم به طور همزمان در 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.
شهرستان عجب شیر با حدود 85 هزار نفر جمعیت در 98 کیلومتری جنوب غربی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار:شهرام ناعم وند**انتشاردهنده:عیسی عطاپور**
3077/7485
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.