احمد علیرضابیگی روز جمعه پس از انداختن رای خود به صندوق در جمع خبرنگاران، اهمیت این دوره از انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را مورد تاکید قرار داد و افزود: هم اکنون نظام سلطه به طور کامل انتخابات ایران را رصد می کند تا بلکه به اهداف شوم خود در این زمینه دست یابد، اما مردم آگاه و با بصیرت ایران اسلامی این بار نیز همچون 38 سال گذشته، دشمنان را ناکام می گذارند.
وی اظهار کرد: حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات امروز در حقیقت به معنی تائید نظام جمهوری اسلامی بوده و پیام مستقیمی برای استکبار جهانی مبنی بر مقبولیت و مشروعیت نظام دارد.
علیرضابیگی ادامه داد: شرکت در انتخابات بسیار سرنوشت‌ ساز است و آثار و تبعات آن در ابعاد داخلی و بین المللی بسیار تعیین کننده خواهد بود.
وی، مردم آذربایجان را به لحاظ تدین و تعهد به جمهوری اسلامی ممتاز دانست و افزود: مردم این خطه از ایران اسلامی امروز به وظیفه‌ دینی و ملی خود به دقت عمل می کنند تا در تعیین سرنوشت خود سهیم باشند.
این نماینده مجلس دهم، نقش جوانان در حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای را مهم برشمرد و اظهار کرد: بدون تردید نسل جوان کشور امروز یکی از بزرگ‌ ترین و مهمترین حماسه را رقم خواهند ‌زد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره های دهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز در سراسر کشور در حال برگزاری است.
مردم آذربایجان شرقی در 21 شهرستان و بیش از سه هزار روستا برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی پای صندوق های رای حاضر می شوند و انتخابات میان دوره مجلس شورای اسلامی نیز در دو حوزه انتخابیه مراغه - عجب شیر و اهر-هریس برگزار می شود.
60 هزار نفر در برگزاری انتخابات امروز در آذربایجان شرقی مشارکت دارند و انتخابات در 62 شهر و یکهزار و 960 روستای استان برگزار می شود.
دو میلیون و 955 هزار و 332 نفر از مردم استان واجد شرایط رأی دادن در انتخابات هستند که 66 هزار و 102 نفر از آنها برای اولین بار می‌ توانند در انتخابات شرکت کنند.
آذربایجان شرقی با 3.8 میلیون نفر جمعیت در فاصله 600 کیلومتری شمال غرب تهران واقع است.
خبرنگار: سیدیحیی مرتضائی ** انتشار دهنده:محمد رستگار
3038/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.