فرماندار شهرستان هریس با بیان اینکه وظیفه ی مردم حضور در پای صندوق‌های رأی است، افزود: شرکت در انتخابات حق مردم است.

صابر تقویمی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه‌ی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه مردم شهرستان هریس در 38 سال گذشته بالاتر از متوسط کشوری در انتخابات شرکت کرده‌اند، اظهار کرد: مردم شهرستان، فهیم هستند و  با شور و استقبال بی‌سابقه نسبت به سال‌های گذشته، پای صندوق‌های رأی حضور خواهند یافت.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان هریس  سه انتخابات برگزار خواهد شد، گفت: انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی، انتخابات شورای اسلامی، انتخابات ریاست جمهوری با آمادگی و حفظ بی طرفی‌ها، توسط هیأت اجرایی و نظارت انتخاباتی برگزار می شوند.

وی افزود:100 شعب اخذ رآی در شهرستان هریس و بخش خواجه مستقر است که از این تعداد، 75 شعب ثابت و 25 شعب سیار برای ثبت آراء در نظر گرفته شده است.همچنین در بیمارستان ها و زندان‌ها افراد می‌توانند به وسیله ی صندوق‌های سیار در محل، با ارائه ی شناسنامه و کد ملی در انتخابات شرکت کنند.

فرماندار شهرستان هریس با بیان اینکه در شهرستان هریس و بخش خواجه، 50 هزار نفر واجد شرایط رآی دادن هستند، اعلام کرد:یک هزار و 500 نفر به عنوان عوامل اجرایی، نظارت، محافظت و بازرسی برای  برگزاری انتخابات سالم امادگی دارند.



انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.