به گزارش ایرنا، علی بدرشکوهی روز پنجشنبه در جلسه بررسی مشکلات و مسائل عمرانی روستاها با بیان اینکه بیش از 180 روستا در این شهرستان وجود دارد افزود: بیشتر مشکلات موجود در روستاها از لحاظ عمرانی مربوط به اجرای طرح های هادی بوده و آسیب شناسی های لازم در این زمینه انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه در برخی از روستاها طرح هادی اجرا نشده و یا اینکه اجرای مرحله دوم آن در این روستاها ضروری است، اظهار کرد: در برخی از روستاها فضای ساخت و ساز در محدوده طرح هادی وجود ندارد و باید بنیاد مسکن برای مطالعه و اجرای مراحل بعدی قدم های لازم را بردارد.
فرماندار بستان آباد با اشاره به اینکه در این شهرستان 12 روستای بالای 50 خانوار نیازمند اجرای طرح هادی است، یاداوری کرد: در برخی از روستاها اجرای مراحل بعدی طرح هادی ابتر مانده و یا اینکه در برخی از روستاها طرح های بازنگری اجرا نشده است.
بدرشکوهی جمعیت ساکن در روستاهای این شهرستان را بیش از 75 هزار نفر اعلام کرد و ادامه داد: بیش از 70 درصد جمعیت این شهرستان در روستاها ساکن هستند.
وی تشویق روستائیان را برای ساخت و مقاوم سازی واحدهای مسکونی را خواستار شد و گفت: باید زمینه برای استفاده از خدمات اختصاصی دولت برای مقاوم سازی واحدهای مسکونی در روستاها تسهیل و فراهم شود.
شهرستان بستان آباد با حدود 100 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شرق تبریز واقع است.
خبرنگار: علی کبیر ** انتشار دهنده: محمد رستگار
7239/8023//6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.