به گزارش ایرنا، الیاس حضرتی چهارشنبه شب در همایش حامیان دولت تدبیر و امید در مسجد مصلی مراغه افزود: کاهش تورم 47 درصدی به کمتر از هفت درصد و رشد هشت درصدی با توجه به رشد منفی کشور در دولت دهم، خدمات ارزنده دولت آقای روحانی در سال های اخیر است.
وی ادامه داد: 11 میلیون بیمه شده رایگان روستایی توسط این دولت بخشی از تلاش های آن در جهت توسعه و رفاه اجتماعی است.
وی با بیان اینکه دولت رسانه های متعدد نداشته و فاقد شبکه های تلویزیونی است اضافه کرد: دولت تدبیر و امید سعی کرده تا دشمنی ها را نسبت به خود کاهش دهد هرچند برخی دشمنی ها همواره پابرجا خواهد بود.
وی گفت: در هشت سال پیش از این دولت، شاهد عدم ثبات اقتصادی و قطع رابطه با کشورهای دنیا و ایجاد سقفی تاریک برای کشور بودیم و این در حالی است که در دولت فعلی با بهره گیری از استدلال و عقلانیت در قالب مذاکره با قدرت های بزرگ دنیا، روشی را ایجاد کردیم که به واسطه آن پیشرفت های کنونی حاصل شده است.
وی افزود: اکنون شرایطی فراهم شده که برنامه های جذاب و سازنده ای توسط مدیران، شخصیت های بزرگ، روشنفکران، هنرمندان و افرادی که درصدد خدمت به مردم هستند بتوانند برنامه ها و طرح های بزرگی برای رشد و اعتلای فرهنگی و اجتماعی کشور حاصل کنند.
وی با تاکید بر لزوم حضور حداکثری آحاد مردم در انتخابات ادامه داد: مشارکت حداکثری ملت دلاور و همیشه در صحنه ایران اسلامی در این عرصه، عاملی بازدارنده در برابر تهدیدات دشمنان و زمینه ساز امنیت پایدار نظام اسلامی است.
وی اضافه کرد: آنچه تمامیت ارضی، وحدت و انسجام ملی را در برابر بیگانگان تضمین می کند، سد محکم و سپر آهنین انتخابات و مشارکت حداکثری مردم در این عرصه است.
وی گفت: اگر دشمن روزی بر ما تسلط پیداکند، به هیچ کدام از اصلاح طلبان و یا اصولگران و اقوامی چون ترک، کرد، لر، بلوچ و سایر اقوام ایرانی رحم نخواهد کرد و از این روز ملت ایران با تجربه گذشته ها، با اتحاد و انسجام در برابر تهدیدات و توطئه های دشمنان خواهد ایستاد.
حضرتی با اشاره به احتمال پیروزی حسن روحانی در انتخابات پیش رو نیز افزود: باتوجه به نظرسنجی های انجام شده دولت تدبیر و امید با فاصله بسیاری از رقبا پیروز این میدان بوده و رقیبان انتخاباتی باید در روزهای آینده آماده تبریک گفتن باشند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی و انتخابات میان دوره مجلس دهم 29 اردیبشهت ماه جاری برگزار می شود.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**تنظیم:عیسی عطاپور**
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.