به گزارش ایرنا، الیاس حضرتی عصر چهارشنبه در همایش حامیان روحانی در تالار میثم هشترود اظهار کرد: این ماشین برای حرکت نیاز به زمان دارد اما متاسفانه عده ای به دنبال از کار انداختن این ماشین هستند.
وی افزود: برجام یکی از موفقیت های دولت در عرصه بین المللی بود که در این دولت تحقق یافت و امروز دنیا با ایران هسته ای، مشکلی ندارد ولی عده ای با حمله به سفارت های انگلیس و عربستان، در صدد برهم زدن برجام بودند.
وی گفت: پول های فروش نفت را کجاها خرج کردند، دولت اصلاحات ، دولت را با 4 میلیارد دلار معوقات بانکی با قیمت ارز 900 تومان تحویل گرفت و دولت روحانی نیز دولت را با 100 میلیارد دلار معوقات بانکی یعنی 25 برابر دولت خاتمی تحویل گرفت.
وی افزود: در گذشته 6 میلیون تن گندم وارد کشور می شد اما الان 3 میلیون تن صادرات داریم وبه 9 هزار روستا گازرسانی شده و اینها همه از موفقیت های دولت تدبیر و امید است.
حضرتی گفت: دولت حرکتی را شروع کرده و باید اجازه دهیم در این مسیر به حرکت خود ادامه دهد و عقل نیز حکم می کند که رئیس جمهوری باید حداقل 2 دوره باشد زیرا در دور اول مقدمات کار ریخته می شود و دوره دوم، زمان نتیجه گیری و ثمردهی است.
وی با اشاره به کناره گیری قالیباف از نامزدی ریاست جمهوری افزود: اگر قالیباف در عمر خود یک تصمیم درست گرفت، آن هم این انصراف بود زیرا اگر می ماند شاید سوم هم نمی شد.
وی گفت: در روز جمعه و با شرکت پرشور در انتخابات، جشن ملی را با پیروزی روحانی خواهیم گرفت، پیروزی که با حداقل امکانات اما با همراهی مردم محقق خواهد شد.
وی گفت: بزرگان نیز برای حضور در انتخابات و حمایت از روحانی بیانیه داده اند زیرا می دانند که حضور گسترده در انتخابات، کشور را در برابر خطرات مصون می کند.
خبرنگار: جلیل دین محمدی ** تنظیم: عیسی عطاپور ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
3077/7486/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.