به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار مصطفی مولوی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حفظ ارزش های اسلامی مطالبه ای بود که بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در بیانات خود بارها مورد توجه و تاکید قرار داده بودند؛ ارزش هایی همچون پرهیز از دروغ، تزویر و ریا که در راستای ایجاد جمهوری اسلامی ایران و رساندن پیام این انقلاب به جهانیان نقش برجسته ای داشته است.
وی ادامه داد: این انقلاب با خون شهیدانی همچون باکری ها، شفیع زاده ها، همت ها و باقری ها تحقق یافته است و فرزاندان این مرز و بوم در هشت سال دفاع مقدس از جان و مال خود گذشتند تا چراغ راه امروز جوانان باشند.
وی افزود: این انقلاب با سختی به دست آمده است و در طول سال های گذشته فراز و نشیب های سختی را پشت سرگذاشته است و چه سال هایی که با تورم سرسام آور کمر کشور را خم کردند، سال هایی که با خون دل به اتمام رسید.
وی ادامه داد: امروز چهار سال از آن روزهای سخت برای ملت ایران میگذرد؛ این ملت آگاه با همان عهدی که چهارسال پیش بسته بود دیگر از وعده های پوچ و از شعار های یارانه ای که چیزی جز رکود و تورم نداشته است دوری خواهد کرد و به عقب باز نخواهد گشت.
مولوی افزود: نشاط و امید لازمه رسیدن به ایرانی است که بتواند در عرصه جهانی حرفی برای گفتن داشته باشند و در دل آشوب و ویرانگری گروه های تروریستی در خاورمیانه حافظ منافع ملی باشد.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات اظهار کرد: بیانات صریح مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر حضور تمامی سلایق و دوستداران کشور در پای صندوق های رای، راهی پر از امید را پیش روی همگان می گشاید و ما نیز با تاکید بر تمامی مطالبات به حق مردم ایران اسلامی که دل در گرو اسلام و ایران دارند و خواستار آرامش، آسایش،اقتصادی به دور از رانت و جامعه ای پویا هستند خواستار حضور حداکثری در پای صندوق های رای هستیم.
رییس ستاد مردمی دکتر روحانی در آذربایجان شرقی، گفت: حضور در پای صندوق های رای و رای به عقلانیت و تدبیر امروز ضرورتی انکار ناپذیر است؛ اگر امروز سستی کنیم دیگر فردا امیدی به تغییر نیست اگر امروز با حضور چهره به چهره و تبیین عملکرد و برنامه دکتر روحانی وارد کارزار رقابت سخت و ناعادلانه نشویم دیگر فردا فرصتی برای تحقق خواسته هایمان نیست.
وی اظهار کرد: مشارکت حداکثری، پرهیز از شعار 'روحانی پیروز است نیازی به رای ندارد'، گفت و گوی چهره به چهره با مردم و امید به آینده ای روشن فردا را خواهد ساخت.
دو میلیون و 955هزار و 332 نفر از جمعیت آذربایجان شرقی واجد شرایط رأی دادن در انتخابات روز جمعه هستند که 66هزار و 102 نفر از آنها برای اولین بار در انتخابات شرکت می کنند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره ای مجلس دهم 29 اردیبهشت ماه امسال همزمان با سراسر کشور در آذربایجان شرقی برگزار می شود.
خبرنگار: مینا بازگشا** انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
6120/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.