سرپرست تراکتورسازی می‌گوید هنوز قرارداد نکونام با این تیم قطعی نشده است.

کاظم محمودی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره سمت جدیدش در این باشگاه اظهار کرد: خوشحالم که می‌توانم در فصل جدید بخشی از تیم بزرگسالان تراکتورسازی باشم. امیدوارم بتوانیم با کمک و حمایت هواداران، در لیگ هفدهم موفق‌تر ظاهر شویم.

وی درباره سپرده شدن هدایت تراکتورسازی به جواد نکونام اظهار کرد: هنوز جواد سرمربی تراکتورسازی نشده است. باشگاه در حال مذاکره با کاپیتان سابق تیم ملی است اما هنوز به توافق کامل نرسیده‌ایم. تعجب می‌کنم که بعضی از خبرگزاری‌ها خبر توافق باشگاه با نکونام را تایید کرده‌اند.

کاظم محمودی درباره وضعیت محمدرضا اخباری تصریح کرد: محمدرضا اخباری بازیکن تیم ماست و تا تیرماه با ما قرارداد دارد. ما نامه‌ای را به باشگاه سایپا زده‌ایم و از آن‌ها خواسته‌ایم اخباری یک فصل دیگر در تیم ما بماند. منتظر جواب سایپایی‌ها هستیم و امیدواریم آن‌ها نیز این درخواست را بپذیرند.

سرمربی سابق امیدهای تراکتورسازی درباره تمدید قرارداد با سایر بازیکنان این تیم نیز توضیح داد: ما از امروز صحبت‌هایمان با بازیکنان را آغاز کرده‌ایم و در حال حاضر مذاکره با آن‌ها هستیم. امیدوارم با توجه به محرومیتی که فیفا برای ما در نظر گرفته بتوانیم موجودی خود را حفظ کنیم تا با قدرت بیشتری در لیگ هفدهم حضور یابیم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.