رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور تاکید کرد: در همه‌ی پروازهای داخلی و خارجی باید بروشورهای تبریز 2018 توزیع شود.     به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، زهرا احمدی‌پور در نشست شورای سیاست گذاری تبریز 2018 با بیان این مطلب گفت: ضروری است تبریز با معرفی توانمندی‌ها و پتانسیل‌های خود برای مردمان شهرهای داخل و خارج کشور، ایجاد انگیزه کند تا افراد در برنامه سفرشان تبریز را در اولویت قرار دهند.     وی ضمن تقدیر از مسئولان استانی برای تشکیل کمیته‌های مختلف تبریز 2018 گفت: از اینکه مسئولان منتظر بخش ملی و مصوبات دولت نشدند و با همت خود کار را شروع کردند، جای خرسندی دارد و ما هم بعد از تشکیل کمیته ملی در کنار کمیته‌های استانی هستیم.     رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور تاکید کرد: این کمیته‌ها نیازمند ساماندهی و اتصال شبکه بین همدیگر هستند تا مصوبات آن‌ها به مرحله اجرا درآید و عملیاتی شود.     وی هم چنین مشخص کردن زمان اجرای هر یک از برنامه‌های کمیته‌ها را از ضروریات دانست و بر تعیین تقویم زمانی برای 12 ماه سال 2018 تاکید کرد.     احمدی‌پور با اشاره به اهمیت جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی در این شهر، یاد آورشد: این رویداد فرصت بسیار خوبی را برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند که بهتر است استان بر این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشد.     وی در خصوص تعیین پنج محور گردشگری در استان، خاطر نشان کرد: این محورها باید تمامی سطح استان را پوشش دهند و همچنین وضعیت مراکز اقامتی، پذیرایی، خدماتی و سرویس‌های بهداشتی در مسیرهای بین راهی  نیاز به بررسی دارد.     وی ادامه داد: احیای غذاهای محلی، برگزاری جشنواره‌های غذا و نیز بازاریابی در صنایع دستی و تدارک کیوسک‌هایی برای فروش صنایع دستی از ضروریات است.     احمدی‌پور با تاکید بر مردمی برگزار کردن رویداد تبریز 2018، یاد آور شد: وجود نیروی انسانی فعال، سرمایه‌ای ارزشمند برای سازمان است و حس مشارکت بین بخش دولتی و خصوصی اهمیت دارد.   
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.