به گزارش خبرآنلاین، دکتر سعید نیکوخصلت گفت: متاسفانه در دوره گذشته شاهد افول جامعه ایرانی در برخی از عرصه های بین المللی بودیم، دیدیم که هشت سال مدرک فروشی در دانشگاه ها رسم شد، نخبگان این کشور رفتند، نفت به بهانه آمدن بر سر سفره چگونه فروخته شد و بیکاری افزایش یافت و خانواده های زیادی متلاشی شد.

وی با اشاره به اینکه در چهار سال گذشته این مسایل کنترل شده و سیاست ها به سمت توسعه و کارآفرینی و شرکت های دانش بنیان سوق یافته است، یادآور شد: خوشبختانه در این دوره به مهارت و کاردانی بها داده شد تا عمر جوانان کشور در دانشگاه ها و بخاطر مدرک گرفتن از بین نرود .

استاد دانشگاه تبریز با بیان اینکه ما عادت به خودزنی داریم، ادامه داد: ما در سال 84 پس از اوج گیری چندین ساله در همه زمینه ها به سمت سقوط آزاد رفتیم. حال مجددا در این چهار سال به ثبات نسبی رسیده ایم و در مجامع بین المللی به عنوان شخصیتی مهم و قابل احترامی مطرح شده ایم توجه داشته باشیم. طوری عمل نکنیم که دوباره دوران هشت سال دلهره بار دیگر برای ما و فرزندانمان تکرار شود.

دکتر سعید نیکوخصلت تاکید کرد: دستاورد گروه 5+1 را به حق می توان بالاترین دستاورد یک قرن اخیر ایران دانست ولی متاسفانه در داخل کشور با برخی کارشکنی ها و حاشیه سازی ها بسیار کوچک شمرده شده و تلاش دارند یاس و ناامیدی را در جامعه حاکم کنند.

وی ادامه داد: ملت ما دیگر توان تجربه آن فضای ناامن و پر از رعب و وحشت را ندارند؛ دیگر نمی توانیم عقب افتادگی چندین ساله جدیدی را تجربه کنیم، هشت سال افول کردیم و به اختلافات داخلی افتادیم، نمی توانیم بعد از آن از آقای روحانی انتظار معجزه داشته باشیم، اما با تدبیر و مدیریت عالمانه امروز برای رسیدن به قله روی مسیری افتادیم و نباید از نیمه راه برگشت.

نیکوخصلت با بیان اینکه وقتی رای خریدن جرم است، وعده دروغ دادن باید جرمی بزرگتر باشد، گفت: پول توزیع کردن خیانت بزرگی به کشور و مردم بود، ما بیایید روش های پول درآوردن، تاثیرگذاری در جامعه، کمک به هم نوع، بالا بردن شخصیت انسانی، اشتغالزایی را توسعه دهیم نمی خواهیم پول پخش کنیم و رای جمع کنیم.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 644111
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.