حسن مستفید روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با تاکید بر برگزاری انتخابات پرشور و سالم اظهار کرد: در شعب شهری هشترود 19 شعبه ثابت و یک شعبه سیار و در شعب شهر نظرکهریزی سه شعبه ثابت و 31 شعبه سیار است.
وی با بیان اینکه حدود 47 هزار نفر واجد شرایط رای دادن در این انتخابات هستند افزود: 682 نفر در انتخابات شوراهای شهر و روستای این شهرستان نام نویسی کرده اند که از این تعداد 635 نفر برای شورای روستاها و مابقی برای شوراهای شهر هستند.
وی ادامه داد: 36 نفر در هشترود و 11 نفر در نظرکهریزی برای ورود به شورای شهر رقابت می کنند و در نهایت پنج نفر برای شورای شهر هشترود و پنج نفر نیز برای نظرکهریزی انتخاب می شوند و 366 نفر نیز برای شوراهای روستاها انتخاب خواهند شد.
طبق آخرین تقسیمات کشوری شهرستان هشترود دارای بخش به نام‌ های مرکزی (شامل دهستان‌ های علی ‌آباد، کوهسار، قرانقو، سلوک و چاراویماق شمال شرقی) و نظرکهریزی (شامل دهستان‌ های آلمالو و نظرکهریزی)، و 2 نقطه شهری به نام ‌های هشترود و نظرکهریزی و 233 آبادی است.
براساس نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال 1390، جمعیت شهرستان هشترود در حدود 60822 نفر (1.6 درصد جمعیت آذربایجان شرقی است.
خبرنگار:جلیل دین محمدی**انتشاردهنده:عیسی عطاپور**
3077/7486
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.