به گزارش ایرنا، علی بدرشکوهی روز دوشنبه مراسم گرامیداشت مقام معلم و تجلیل از معلمان نمونه شهرستان اظهار کرد: استاد مطهری یکی از نمونه های معلم متعهد و روشن ضمیری بود که نقش بی بدیلی در پیشبرد اهداف متعالی انقلاب اسلامی ایفاء نمودند.
وی با اشاره به ویژگی های شهید مطهری افزود: معلم شهید انقلاب از مواجهه با آراء مخالف هرگز وحشت نکرد و در مقام معلمی گوش شنوایی داشت و ذهن های نقادی را تربیت کرد و توسعه را حاصل تربیت نیروی انسانی متعهد، دانشمند و شجاع می دانست.
بدرشکوهی با تاکید بر آرمان های انقلاب اسلامی، استقلال،آزادی و جمهوری اسلامی را از اهداف متعالی شکل گیری انقلاب شکوهمند ایران اسلامی ذکر کرده و گفت: انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام راحل با اتکاء به ایمان و حضور چشمگیر و قاطع آحاد مردم به پیروزی نائل شد.
وی ادامه داد: امروز رمز بقاء، استمرار، حفظ دستاوردهای آن ‌و تعالی هر چه بیشتر نظام جمهوری اسلامی به حضور آگاهانه مردم در تمامی عرصه ها وابسته است، لذا هر اقدامی از ناحیه هر جریانی که موجب خدشه به آراء مردم گردد آن جریان بزرگترین جفا و خطا را در حق این ملت و کشور مرتکب شده است.
فرماندار بستان آباد با توصیف اینکه امروز بزرگترین افتخار نظام جمهوری اسلامی این است که تمام ارکان آن با مراجعه مستقیم یا غیر مستقیم به آراء عمومی انتخاب می شوند،افزود: به تعبیر روشن امام راحل میزان رای ملت است.
وی همچنین اساس مسئولیت دست اندر کاران عرصه انتخابات را بسترسازی مبتنی بر تحقق عملی مشارکت حداکثری در پای صندوق های آراء، امانتداری از رای مردم و اعمال قاطع قانون دانست.
بدرشکوهی با ضروری خواندن حضور هوشمندانه و آگاهانه عموم مردم در عرصه انتخابات تاکید کرد: شرایط خطیر حاکم بر عرصه بین المللی و منطقه ای بیش از پیش ضروری می نماید که مردم شریف و فهیم ایران بدون توجه به دروغ پردازی ها و سیاه نمایی ها در انتخابات شرکت کنند.
در این مراسم از معلمان نمونه شهرستان تجلیل شد.
شهرستان بستان آباد با حدود 100 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شرق تبریز واقع شده است.
خبرنگار:علی کبیر**انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
7239/6132/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.