به گزارش ایرنا، امین امینیان روز دوشنبه در جمع معلمان و فرهنگیان این شهرستان با اشاره به اینکه در دولت تدبیر و امید اعتبارهای آموزش و پرورش 5/2 برابر افزایش یافته است، افزود: هزینه کردن در آموزش و پرورش سرمایه گذاری برای توسعه و پیشرفت جامعه است.
وی اظهار کرد: تلاش در این راستا توسعه و رشد اجتماعی را به همراه دارد و معلم عنصر و مولفه اصلی آموزش و پرورش بوده و جامعه پویایی و نشاط خود را مرهون تلاش آنان است.
فرماندار خداآفرین یادآوری کرد: اگر کیفیت نظام آموزش از سوی معلمان بهبود یابد جامعه در مسیر توسعه پایدار قرار می گیرد.
امینیان، آموزش و پرورش را رکن اصلی توسعه و سرمایه انسانی را بالاترین و با ارزش ترین دارایی یک کشور عنوان کرد و ادامه داد: معیار برای توسعه کشور سطح معلم است و لازمه ارتقای معلم و کیفیت آموزشی معلمان توجه به منزلت، هویت و معیشت آنان است.
وی با اشاره به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری گفت: مردم سالاری دینی در انتخابات متجلی می شود و صندوق رای مبنای مشروعیت سیاسی و حقوقی در کشور است.
فرماندار خداآفرین با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات، عزت، اقتدار و امنیت کشور را تضمین می کند اظهار کرد: در دنیای کنونی میزان مشارکت مردم در انتخابات در امور سیاسی و اجتماعی به عنوان شاخص توسعه یافتگی تلقی می شود.
امینیان حضور در انتخابات را اعتقاد و التزام عملی به دین، کشور و ملت در راستای لبیک به فرمایش های امام راحل و رهبر معظم انقلاب دانست و افزود: برگزاری انتخابات پرشور، رقابتی و عادلانه تلاش در جهت تضمین اقتدار کشور است.
شهرستان خدا آفرین با بیش از 35 هزار نفر جمعیت در فاصله 210 کیلومتری شمال شرق تبریز واقع شده است.
خبرنگار: الهام جوادزاده ** انتشار دهنده: محمد عزیزی راد
7468/8023/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.