هوشنگ نصیر زاده در مراسمی به صورت رسمی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه گسترش فولاد تبریز معرفی شد.

به گزارش ایسنا، مراسم معارفه هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل جدید باشگاه گسترش فولاد تبریز گه چند روز بعد از استعفای غلامرضا سمندر به این سمت انتخاب شده در این باشگاه برگزار شد.

 در این مراسم جمشید نظمی، مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، شهرام دبیری رییس شورای شهر تبریز و سینا غفران نیا مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گسترش فولاد تبریز حضور داشتند.

هوشنگ نصیرزاده در صحبت های اولیه خود گفت: گسترش فولاد باشگاهی است که بیشتر از توامندی‌های افراد بومی در آن استفاده می‌شود. این توانمندی در تمام حوزه‌ها برای اداره باشگاه وجود دارد و از تمام عزیزانی که در باشگاه حضور دارند استفاده خواهیم کرد و سعی می کنیم از نیروهای بومی در این باشگاه بهره ببریم. این باشگاه بر اساس استراتژی‌هایی که دارد باید در حوزه جوانگرایی بومی سرمایه گذاری بیشتری داشته باشد. مدیرعامل به تنهایی تصمیم گیرنده صرف نیست و طبق روندی که در باشگاه وجود دارد هیات مدیره باید تصمیم بگیرد و مدیرعامل آن را اجرا کند و مدیرعامل باید هر تصمیمی که می گیرد مصوبه هیات مدیره باشد.

‌او ادامه داد: صحبت‌های مدیرعامل ماحصل تصمیم‌های خرد جمعی هیات مدیره است. من تجربه باشگاه داری را برای هفت سال حضور در هیات مدیره باشگاه نفت داشتم و علاقه‌مندی من بیشتر به ساختارسازی است. AFC گسترش فولاد را به عنوان یک باشگاه حرفه‌ای تشخیص داده و این باشگاه به عنوان یک تشکیلات حرفه ای که امکانات سخت افزاری خیلی خوبی هم دارد برای ارائه سند به AFC هیچ گاه اقدام به سندسازی نکرده است.

نصیرزاده خاطرنشان کرد: گسترش فولاد تشکیلات منسجم و خوبی دارد و امکانات سخت‌افزاری این باشگاه امکان مانور زیادی به یک فرد می‌دهد. زمان زیادی از عمر گسترش فولاد نگذشته و به زودی دهمین سال تاسیس این باشگاه را جشن می‌گیریم و موفقیت‌هایی که گسترش فولاد در این 10 سال کسب کرده بسیار قابل قبول است.

وی بیان کرد: شهر تبریز که مرکز افکار اقتصادی در کشور است، باید در حوزه ورزش هم چنین باشد. تیم‌های تراکتورسازی، گسترش فولاد، شهرداری و ماشین‌سازی 4 برادر در فوتبال تبریز هستند که هماهنگی بین این برادران باعث می شود که تیم‌ها به شکل منسجم موفقیت‌های زیادی کسب کنند.

وی درباره برنامه‌های خود برای درآمدزایی در گسترش فولاد گفت: موضوعات بلیت فروشی، اسپانسرینگ، حق پخش و فروش محصولات 4 زمینه برای درآمدزایی در باشگاه‌داری روز دنیا هستند که متاسفانه در ایران نمی‌شود از این زمینه‌ها درآمدزایی کرد و فقط باید هزینه‌ها مدیریت شوند.

نصیرزاده درباره وضعیت بازیکنان این تیم برای سال آینده گفت: 15 بازیکن گسترش فولاد برای فصل بعد با این تیم قرارداد دارند و بازیکنان تاکنون بیشتر از 50 درصد از قراردادهایشان را دریافت کرده‌اند که با احتساب کسر جرایم  و مالیات‌ها از این قبیل موارد، شاید بتوان گفت که دریافتی آن‌ها 75 درصد است.

مدیرعامل جدید باشگاه گسترش فولاد هدف‌گذاری این باشگاه را برای سال آینده قرار گیری در جمع 6 تیم برتر عنوان کرد.

وی همچنین درخصوص استعفای غلامرضا سمندر، مدیرعامل پیشین این باشگاه نیز گفت: تاریخ دقیق استعفای ایشان زیاد مهم نیست اما آقای سمندر از یک ماه پیش اعلام کرده بودند که می‌خواهند قطع همکاری کنند و هیات مدیره هم با جمع‌بندی‌هایی که داشتند تصمیم گرفتند من در این سمت قرار بگیرم.

نصیرزاده تاکید کرد: یکی از اشتباهات باشگاه این است که با بازیکنان خارجی قرارداد دلاری می‌بندند و این موضوع باعث می شود که باشگاه‌ها دچار نوسانات ارزی باشند نه بازیکنان و سعی خواهیم کرد این موضوع را در باشگاه گسترش فولاد حل کنیم.

وی درخصوص تیم‌داری گسترش فولاد در سایر رشته‌های ورزشی نیز بها دادن این مجموعه به رشته والیبال نشسته، یکی از اقدامات ارزنده باشگاه فرهنگی ورزشی گسترش فولاد است که خوشبختانه موفقیت‌های زیادی نیز در این راستا کسب کرده است. ما تصمیم داریم اگر تحولاتی در باشگاه اتفاق بیفتد، سعی کنیم که در سایر رشته‌ها نیز تیم‌داری کنیم.

نصیرزاده در پاسخ به این سوال که آیا تیم‌داری گسترش فولاد برای تبلیغ شرکت گسترش فولاد است یا نه گفت: گسترش فولاد یک مجموعه است که نیاز به تبلیغ ندارد و فعالیت این باشگاه به معنای معرفی شرکت نیست. این که گسترش فولاد در رده‌های میانی جدول قرار می‌گیرد، نتیجه خوبی است اما اگر بخواهیم به رده‌های بالایی نیز صعود کنیم این یک نتیجه ایده‌آل خواهد بود.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA مدیرکل اداره ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی اندیشه و تجربه مدیرعامل جدید باشگاه گسترش فولاد تبریز را عامل  موفقیت این مجموعه دانست.
 
جمشید نظمی در مراسم معارفه هوشنگ نصیرزاده به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه ضمن ابراز تشکر از غلامرضا سمندر به سبب دستاورد های حاصل شده طی دوره مدیره ایشان در باشگاه گسترش فولاد، اظهار داشت: به هرحال مهندس سمندر باتوجه به شرایط و در حد توان، تلاش های زیادی را برای موفقیت و پیشبرد اهداف این باشگاه به کار گرفت و امیدواریم که این روند با انگیزه مضاعف در دوره مدیریت هوشنگ نصیرزاده ادامه داشته باشد.
 
مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان، بحث تغییر در مدیریت هر مجموعه را امری طبیعی قلمداد کرد و بیان داشت: در مدیریت باید همانند مسابقه دو امدادی، پس از طی مسافت معین، مسئولیت ادامه مسیر به شخص دیگر محول شود تا با توان بیشتر به سمت مقصد حرکت کند.
 
نظمی، با ابراز امیدواری نسبت به موفقیت هوشنگ نصیرزاده در مقام مدیرعاملی باشگاه گسترش فولاد تبریز، اضافه کرد: با توجه به سوابق و شخصیت ایشان، مطمئناً در آینده شاهد موفقیت روز افزون باشگاه گسترش فولاد خواهیم بود.
 
سینا غفران‌نیا، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گسترش فولاد در مراسم معارفه هوشنگ نصیرزاده به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه، با تقدیر و تشکر از غلامرضا سمندر بابت تلاش های ایشان در دوره مدیریت قبلی، اظهار کرد: ایشان در طول هفت در باشگاه و پیش از آن در شرکت سرمایه گذاری گسترش فولاد، همواره عملکرد درخشانی و قابل تقدیری را ارایه داده اند و همیشه از تجربه و دانش مهندس سمندر بهره مند بوده ایم.
 
وی با بیان اینکه پس از این، مسئولیت مدیریت باشگاه بر عهده هوشنگ نصیرزاده خواهد بود، افزود: سابقه و تجربه ایشان برای تمامی اهالی ورزش مشخص است و امیدواریم که به برکت این همکاری، شاهد انسجام و سازماندهی بیش از پیش در باشگاه گسترش فولاد باشیم.
 
عضو هیأت مدیره باشگاه گسترش فولاد تبریز ضمن تشکر از حضور مدعوین مراسم معارفه مدیرعامل جدید باشگاه، اظهار کرد: امیدواریم که با همراهی تمامی عزیزان و تلاش مدیریت جدید، در راستای موفقیت تیم های پایه و بزرگسالان و کسب سهمیه آسیایی باعث افتخار ورزش استان و کشور باشیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.