حجت الاسلام قهرمان احمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته هریس اظهار کرد: باید مسئولان و همه مردم بطور جدی احساس کنند که در جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم و دشمن می خواهد با تحریم و تهدید به این کشور، ملت و نظام ضربه زند و نباید از بیگانه غافل باشیم.
وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب خطاب به کاندیداهای انتخاباتی ریاست جمهوری که شعارها را جوری انتخاب کنید که همه بدانند شما می خواهید از قشرهای ضعیف کشور حمایت کنید، افزود: همه باید دقت کنند که این کشور را جز با کار جهادی و تفکر انقلابی نخواهیم توانست به سرو سامان برسانیم.
امام جمعه هریس خاطرنشان کرد: باید مسئولیت کشور را به افرادی سپرد که آسایش و آرامش خود را در آسایش و آرامش دیگران ببیند، به فکر عافیت طلبی و اشرافیت نباشند و مسئولیت را یک امانت شرعی بدانند.
حجت الاسلام احمدی با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با هزاران نفر از کارگران به مناسبت گرامیداشت روز کارگر، کارگری را مایه افتخار دانست و با تاکید بر تامین امنیت شغلی معیشت جامعه کارگری افزود: حضور کارگران و همه قشر های ملت در صحنه همواره سایه جنگ ‌و تعرض دشمنان را از سر ملت کم کرده است.
وی ادامه داد: در انتخابات پیش رو نیز هر کس کشور،نظام‌ و امنیت را دوست دارد باید در پای صندوق های رای حضور یابد زیرا این حضور تعیین کننده، شر دشمن را از سر کشور کم خواهد کرد.
امام جمعه هریس خاطر نشان کرد: حضرت امام علی(ع)به مردم مصر نوشت، نگویید ما رهبری مثل علی ابن ابیطالب، مسئولی مثل مالک اشتر داریم، همانا برادر جنگ، بیداری و هشیاری است هر آن کس به خواب رود،دشمن او نخواهد خوابید .
وی همچنین با اشاره به شهادت 9نفر از رزمندگان مرزبانی در مرز جاوه سیستان و بلوچستان گفت: این حادثه بار دیگر مردم ایران اسلامی را در ماتم از دست دادن عزیزان عزادار کرد.
حجت الاسلام احمدی همچنین با اشار به ولادت حضرت علی اکبر، روز جوان را به همه جوانان تبریک گفت و افزود: بزرگ ترین فتح الفتوح حضرت امام خمینی( ره) تربیت نسل مومن و متعهد و انقلابی وسپردن مسئولیت های حساس برای آنان در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی بوده است.
وی با گرامیداشت هفته هلال احمر نیز گفت: اعضای جعمیت هلال احمر قدم های موثری در بلایای طبیعی و حوادث غیر مترقبه در جهت تسکین الام هموطنان عزیز برمی دارند.
خبرنگار:محمد طلوعیان** انتشار دهنده: محمد عزیزی راد
7227/6132/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.