به گزارش ایرنا، محمد صادق پورمهدی روز پنجشنبه در جلسه شورای فنی استان با اشاره به نتایج ارزشیابی عملکرد دستگاه های آذربایجان شرقی افزود: کیفیت اجرای تمامی پروژه های در استان بسیار خوب و قابل تقدیر است.
وی ادامه داد: خوشحالم بگویم در مورد گزارش نظارتی پروژه های عمرانی آذربایجان شرقی در کشور رتبه چهارم دارد.
پورمهدی اظهار کرد: پیگیری جدی پروژه ها از جمله موضوعات مهمی است که تمامی دستگاه های استان نسبت به آن اهتمام ویژه دارند.
وی با تاکید بر اینکه باید بر کیفیت پروژه ها توجه جدی داشته باشیم، اضافه کرد: یکی از مولفه های تحقق این امر واگذاری پروژه های به پیمانکاران توانمند است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی از دستگاه های نظارتی همچون دیوان محاسبات و بازرسی که گزارشات لازم را در راستای کمک رسانی به اجرای بهتر پروژ ها ارائه می دهند، تشکر و قدردانی کرد.
وی ادامه داد: سیاست دولت تدبیر و امید سیاست انقباضی و کاهش طول اجرای پروژه ها است و اجازه داده نشده پروژه های جدید غیرضروری آغاز شود تا پروژه های نیمه تمام به جا مانده به اتمام برسد.
پورمهدی با بیان اینکه بیش از اعتبارات استانی در روستاها پروژه اجرا شده، گفت: در سال گذشته بیش از 80 میلیارد تومان از طریق سیستم دولتی به دهیاری ها و 300 میلیارد تومان به شهرداری های استان پرداخت شدهاست.
وی با اشاره به خسارت های وارده در سیل اخیر به یکی از پل های استان گفت: اگر روند اجرای این پروژه در زمان ساخت به خوبی نظارت می شد امروز دچار چنین خسارتی نمی شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد: دلیل این امر توسط یکی از دانشگاه های استان در حال بررسی است.
وی تاکید کرد: باید پولی که تزریق می شود بجا و درست هزینه شود تا مردم از اجرای این پروژه ها بهره مند شوند.
خبرنگار: مینا بازگشا**انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
6120/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.