محمدعلی صمدزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه شهید مطهری معلم و اندیشمندی بزرگ بود اظهار کرد: نقش تفکر و اندیشه‌ های شهید مطهری در مبانی فکری و اعتقادی نظام جمهوری اسلامی ایران به اندازه‌ ای بوده که امام راحل و رهبر معظم انقلاب در خصوص وی سخنان زیادی عنوان کرده‌ اند.
وی با بیان اینکه تجلیل از مقام معلم در یک هفته خلاصه نمی شود، یادآور شد: در هفته معلم، به جای انتخاب معلم نمونه، معلم منتخب برگزیده می شود و هر مدرسه با هماهنگی شورای مدارس و براساس معیارهای خاص، آن را انتخاب می کند.
صمدزاده، با اشاره به اینکه به ازای هر 10 معلم، یک نفر منتخب می شود ادامه داد: در این شهرستان حدود 900 معلم وجود دارد که از 90 نفر از آنان در هفته معلم به عنوان معلم منتخب تجلیل خواهد شد.
وی، با اشاره به برنامه‌ های هفته معلم در عجب شیر، گفت: در این هفته برنامه ‌های متنوعی برای معلمان و فرهنگیان تدارک دیده شده که از دیدار با خانواده ‌های شهدای فرهنگی، غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از 11 نفر از معلمانی که فرزندشان نیز معلم است و عیادت از چهار نفر از معلمان بیمار سخت علاج از جمله این برنامه هاست.
صمدزاده، تجلیل از فرهنگیانی که در 2 سال گذشته ازدواج کرده اند و 55 بازنشسته فرهنگی و دیدار از چهار پیشکسوت فرهنگی به همراه جوانترین معلمان این شهرستان، شرکت در نماز جمعه و برگزاری کاروان سپاس مسئولان از 120 مدرسه را از دیگر برنامه‌ های بزرگداشت مقام معلم در عجب شیر اعلام کرد.
وی ازبرگزاری مراسم یاد بود برای 3 نفر از دانش آموزان و 6 نفر از اولیای جانباخته در حادثه سیل روستای چنار خبر داد و افزود: هدایایی برای دانش آموزان روستای چنار در نظر گرفته ایم و 2 سرویس جهیزیه نیز برای نوعروسانی که در حادثه سیل چنار خانه و کاشانه خود را از دست داده بودند از سوی آموزش و پرورش تهیه شده اهدا می شود.
مدیر آموزش و پرورش عجب شیر اعزام گروهی از معلمان و دانش آموزان جهت دیدار با رهبر معظم انقلاب و بازدید از جماران و کاخ موزه ها و زیارت حضرت معصومه (س) را از دیگر برنامه های هفته معلم اعلام کرد.
خبرنگار:شهرام ناعم وند**انتشاردهنده:عیسی عطاپور**
3077/7485
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.