به گزارش ایرنا،اسماعیل جبارزاده روز چهارشنبه در مراسم برنامه ریزی بزرگداشت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اظهار کرد: روز بزرگداشت امام راحل فرصتی است که در طول باید نقطه نظرات این بزرگوار تبیین شود ، به خصوص برای جوانانی که فرصت حضور در زمان امام را نداشتند.
وی افزود: تبیین اندیشه ها باید در قالب همایش و سخنرانی در رسانه ها انجام شود و در این رابطه چند روز قبل باید در دانشگاه ها و مساجد به معرفی اهداف امام بپردازیم و در ما نیز این آمادگی وجود دارد.
استاندار آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: نباید فراموش کنیم که زمانی هشت سال در این کشور جنگ بود و تبریز نیز همزمان با تهران بمباران می شد و یا وضعیت قرمز بود که ان ایام دلهره و اضطراب در سایه تدابیر داهیانه امام راحل طی شد.
جبارزاده ادامه داد: امروز در سایه رهبر معظم انقلاب صحنه درگیری ما با دشمنان به سواحل مدیترانه کشیده شده است که بزرگ ترین دستاورد و توفیق الهی برای جمهوری اسلامی است چرا که هر قدر دشمن از مرزها و خاک ما دور باشد امنیت برای کشور است.
وی با بیان اینکه ما با تمام وجود قدردان رزمنده ها هستیم، گفت: امروز جنگ بین کفار و اسلام است و ما مسلمانیم و فقط طرفدار خود نیستیم بلکه از هر طرف صدای مظلومی برسد به یاری شان می شتابیم.
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه یکی از آرمان های امام راحل مبارزه با اسرائیل و استکبار جهانی است، اظهار کرد: تا روز آخر و تا زمانی که ظلم و استکبار جهانی است مبارزه بر علیه این زیاده خواهان نیز ادامه دارد.
وی افزود: ما موظفیم هر کجا ظلم است به مبارزه برخیزیم و به پیروی از امام راحل آماده اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب هستیم.
جبارزاده با بیان اینکه امروز امنیت از تمام کشورها حتی فرانسه ،آلمان و امریکا هم سلب شده است و ما در بین کشورها امن ترین کشور محسوب می شویم، گفت: این امر در سایه درایت رهبر معظم انقلاب به دست آمده است که همه مکلف به پیروی از معظم له هستیم.
استاندار آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات در کشور خاطر نشان کرد: خوشبختانه آرامش و صمیمیت در استان حاکم است و دست در دست هم دهیم تا انتخابات در محیطی آرام و صمیمی برگزار شود تا آرزوی رهبری که حضور حداکثری است محقق شود.
چهاردهم خرداد ماه سالروز رحلت امام خمینی (ره)، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است.
مردم آذربایجان شرقی همپا با سایر مناطق کشور این روز بزرگ را گرامی می دارند.
خبرنگار: نعمت مرادپور**انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
6132/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.