مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی گفت: 2700 دانش‌آموز در اجرای طرح «کانون مدرسه» حضور دارند.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، هادی یوسف زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: معاون آموزش ابتدایی استان و مدیر ناحیه 3 آموزش و پرورش تبریز از روند اجرایی طرح «کانون مدرسه» در مرکز شماره 6 تبریز بازدید کردند و حاضران در این بازدید در کارگاه‌ها و آثار هنری و ادبی دانش‌آموزان این طرح حضور یافته و از نزدیک با فعالیت های آنان آشنا شدند.
وی افزود: این طرح در 11 مرکز فرهنگی هنری کانون در سراسر استان اجرا می شود و بیش از 2700 دانش‌آموز مقاطع ابتدایی در مراکز کانون و در راستای اجرای طرح «کانون مدرسه» حضور دارند.
یوسف زاده خاطرنشان کرد: در طرح کانون و مدرسه که بر اساس آن بخشی از آموزش کودکان مدارس ابتدایی در کانون انجام می‌شود، مطالب آموزشی توسط مربیان کانون و در حضور معلم برای دانش‌آموزان ارایه و مربیان از روش‌ آموزش غیر مستقیم مطالب درسی را در قالب فعالیت‌های کانونی با به آن ها می‌آموزند. 
محمد شاطریان، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان نیز در این نشست با تقدیر از مجموعه عوامل مجری طرح «کانون و مدرسه» در آموزش و پرورش و کانون، اظهار کرد: با توجه به نتایج مثبت اجرای این طرح، مدارس بیشتری در سال آینده مشمول طرح « کانون مدرسه » شوند.
گفتنی است، کارشناسان کانون پرورش فکری و آموزش پرورش استان نیز در این جلسه نظرات خود را در باره اجرای هرچه بهتر این طرح بیان کردند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.