تراکتوسازی و نفت به یاد لیگ چهاردهم، در هفته پایانی مسابقات مقابل هم به میدان می‌روند.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، در چارچوب هفته پایانی رقابت‌های لیگ شانزدهم، تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه یادگار امام (ره) مقابل نفت تهران صف‌آرایی می‌کند.
 
تراکتورسازان بعد از تمام شدن لیگ برتر، در اوایل خرداد باید در فینال جام حذفی به مصاف نفت تهران بروند، اما دو تیم در هفته آخر لیگ برتر، یک بار رو در روی هم قرار می‌گیرند تا پیش از فینال حذفی، یکدیگر را محک بزنند.
 
این دیدار به نوعی یادآور دیدار جنجالی دو فصل قبل است که به تساوی سه بر سه انجامید و قهرمانی را از هر دو تیم گرفت و به سپاهان هدیه داد.
 
تراکتورسازی هفته بیست و هشتم لیگ برتر توانست با شکست استقلال به رده دوم جدول برسد، اما هفته قبل از سپاهان باخت و دوباره به رده سوم سقوط کرد.
 
این هفته، تراکتورسازی برای شکست نفت به میدان می‌رود و امیدوار است سپاهان این هفته استقلال را هم ببرد. تراکتورسازی با رسیدن به رده دوم، خود را در آسیا خواهد دید چون یک فرصت دیگر هم در فینال جام حذفی دارد و به هر حال، در فصل بعدی لیگ قهرمانان آسیا حضور خواهد داشت.
 
شاگردان امیر قلعه‌نویی در پایان هفته بیست و نهم رقابت‌ها، با 53 امتیاز در جایگاه سوم جدول ایستاده و یک امتیاز با استقلال رده دومی فاصله دارد.
 
رضا مهدوی از ساعت 18 فردا (پنجشنبه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز این بازی را سوت می‌زند و محمدرضا منصوری، یعقوب سخندان و سعاد وفاپیشه، وی را در امر قضاوت یاری می‌کنند.
 
گفتنی است؛ رضا اسدی و میلاد فخرالدینی، دو محروم تیم نفت در این مسابقه هستند و تراکتورسازی بدون محروم، پا در این بازی خواهد گذاشت. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.