رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز اظهار کرد: در سال‌های گذشته در حوزه  فضای فیزیکی، جزو دانشگاه‌های فقیر بودیم، در سال‌های اخیر بیشترین میزان تامین فضای فیزیکی در حوزه آموزش در این دانشگاه اتفاق افتاد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، محمد حسین صومی، در دهمین جشنواره آموزشی و دومین جشنواره منطقه‌ای شهید مطهری و تکریم روز معلم در دانشگاه علوم پزشکی تبریز اظهار کرد: در دانشگاه ما، منایع ساخت‌و سازها کاملا مشخص بوده یک ریال از محل کارانه کسی در این بخش هزینه نمی‌کنیم.
وی ادامه داد: در حال حاضر نیز در بحث فیزیکی دانشگاه، مشکلاتی داریم، برای مثال دانشکده پرستاری قدمتی 70-100 ساله داشته و چند دانشکده ما نیز از وضعیت مشابهی برخوردارند که با برنامه‌ریزی سعی در بهبود وضعیت مکان‌های آموزشی داریم.
وی با بیان اینکه در مقام سوم فناوری در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی تبریز  قرار داریم، این موفقیت در سایه تلاش دانشگاه در بحث فناوری و فعالیت شرکت‌های دانش بنیان به دست آمده است.
به گفته وی بیش از 108 میلیارد تومان در سال گذشته اعتبار از حوزه خیرین جذب شده است.
صومی خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم که در 5-6 سال آینده، بیمارستان‌هایی در سطح نام تبریز ساخته شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برای مرکز مدیریت سلامت NPMC"، مجوز گسترش صادر نشده بود که خوشبختانه با تلاش دوستان، امسال این مجوز اخذ شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز اضافه کرد: توسعه فیزیکی و سایر توفیقات این دانشگاه در سایه تلاش مجموعه اساتید که سعی در تربیت نیروهای ارزشمند و آینده‌ساز کشور دارند، به دست می‌آید.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.