به گزارش ایرنا، محمدرضا مشایخی روز سه شنبه در جلسه آموزش کاربران اخذ رای الکترونیکی شوراهای اسلامی گفت: کاربران الکترونیکی بعنوان بازوان اصلی فناوری انتخابات باید به صورت دقیق بر کار خود توجه کنند تا انتخابات در کمال صحت و سلامت برگزار شود.
وی با بیان اینکه فرآیند انتخابات الکترونیکی با پیشرفت زمان و تجارب دوره های گذشته در قالب سامانه ای ایجاد شده است، افزود: اشرافیت کامل عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات و عملکرد سالم در کنار امنیت انتخاباتی، حضور حداکثری مردم و انتخابات سالم را رقم خواهد زد.
مشایخی از کاربران الکترونیکی به عنوان مجریان موثر شعب نام برد و افزود: با توجه به تفاوت اصلی این انتخابات نسبت به دوره های گذشته باید بر اجرای انتخابات الکترونیکی تسلط کامل داشته و در مانوری چند روزه اطلاع رسانی برای اخذ رای الکترونیکی انجام شود.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه میانه اظهار امیدواری کرد: با نقش آفرینی مردم و پشتیبانی آن ها و مجریان انتخابات، شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه و در شان ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم تا برگ زرین دیگری همچون 35 انتخابات گذشته بر دفتر پر از حماسه و افتخار ایران اسلامی بیفزاییم.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه شهرستان میانه تاکید کرد: انتخابات از مصادیق اصلی مردم سالاری دینی بوده و حضور حداکثری مردم در انتخابات سبب سربلندی نظام و دولت در مقابل رصد دشمنان دیرینه انقلاب خواهد بود.
انتخابات 29 اردیبهشت در 6 شهر بناب، مراغه، اهر، میانه، مرند و سهند به صورت الکترونیکی برگزار می شود.
خبرنگار: غلامی ** انتشار : انصاری
7231/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.