رئیس ستاد حزب اتحاد ملت ایران اسلامی منطقه آذربایجان‌شرقی گفت: به عقب باز نمی‌گردیم تا افق ۱۴۰۰ را با روحانی و جهانگیری به نظاره بنشینیم
به گزارش ایسنا، منطقه‌ی آذربایجان‌شرقی، مسعود کریم‌زاد در گردهمایی استانی اصلاح‌طلبان استان، اظهار کرد: فاطمه راکعی و تاجرنیا، هر دو از اصلاح‌طلبان خوش سابقه هستند که سال‌ها در دفاع از حقوق ملت تلاش کردند و دوستان نیز در تلاش هستند تا فرارسیدن انتخابات، گردهمایی‌های بیشتری برگزار کنند.
وی گفت: در روزهای آتی میزبان شخصیت‌های اصلاح‌طلبی کشور در استان خواهیم بود.
وی بیان کرد: نهادهای مدنی، تشکل‌ها، احزاب و... صندوق‌های پس‌انداز سرمایه‌های اجتماعی هستند که این سرمایه‌ها، جامعه را از تکرار تجربه‌های تلخ دور می‌کند.
کریم‌زاد بیان کرد: جریان اصلاحات، یکی از ریشه‌دار ترین حرکات انقلاب اسلامی است که دانش سازندگی و اصلاح‌طلبی را از نسل‌های مختلف گردهم آورده و ترکیبی منطقی ساخته است.
وی بیان کرد: جریان اصلاحات به طور مسمتر و به طور ویژه در بزنگاه‌های حساس تاریخ حضور خود را به نمایش گذاشته است، حزب اتحاد نیز توسط فرزندان شایسته اصلاح‌طلب بنیان گذاشته شد و با اینکه این ستاد متشکل از اقشار جوان است، اما آنان سرشار از تجربه هستند.
وی تاکید کرد: در این برهه‌ی حساس نیز ستاد حزب اتحاد ملت ایران اسلامی با حضور اجتماعی و سیاسی و با برنامه‌ای منسجم در عرصه‌ی انتخابات سال ۹۶ فعال خواهد بود تا هم رییس جمهور و هم اعضای شورای مناسب انتخاب شوند.
وی در این خصوص خاطرنشان کرد: امید است با فرجام خوش انتخاب حسن روحانی این مرحله نیز سپری شود.
وی در خصوص نحوه‌ی شکل گیری ستاد حزب اتحاد ملت ایران اسلامی نیز یادآور شد: این ستاد با معرفی روسای ستادهای انتخاباتی از تاریخ ۲۴ اسفند سال گذشته شروع به کار کرد و فعالیت‌های رسمی ستاد استان نیز از ۲۴ فرودین امسال آغاز شد.
کریم‌زاد با اشاره به فعالیت سه ستاد فعال در تبریز، بیان کرد: در شهرستان‌های میانه، مراغه، بناب، عجب‌شیر، مرند، جلفا و... اقدام به ایجاد ستاد کرده‌ایم.
وی گفت: در سال ۸۴ نیز دوستان به پس رفت راضی نبودند از این رو از دکتر معین و آیت‌الله رفسنجانی حمایت کردیم، امروز هم با صدای بلند اعلام می‌کنیم که به عقب باز نمی‌گردیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.