به گزارش ایرنا، معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در این یادواره گفت: آنان که به کار 'نه' می‌گویند، به خاطر این است که در یک سیستم دیگری رشد کرده اند و فرهنگ آنها سستی و تنبلی است.
سردار طهماسبی افزود: شهید باکری در عملیات بدر و در دجله شهید شد چون جلوتر از لشکر خود قرار داشت.
وی با بیان اینکه در انتخابات باید شاخص ها را بشناسیم، افزود: برای اینکه این کشور اداره شود، باید مردانی که روحیه جهادی دارند حکومت کنند و به مسئولیت برسند.
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین خاطر نشان کرد: امروز روز بزرگداشت کار است، روز بزرگداشت شهدای کار و تولید است و دشمن امروز از تهاجم به میهن اسلامی ما نا امید است، اما به نفوذ امید دارد و به آدم‌ها و اراده های وابسته، سست و تحقیر شده داخلی نیاز دارد.
وی افزود: تا ریشه‌های پهلوی، انگلیسی و آمریکایی در این کشور هست، دشمنان به نفوذ امید دارند.
طهماسبی گفت: شهید رضائیان در دوران مبارزه با تجزیه طلبان داخلی در شهر سنندج به تفکری نه گفت که آن تفکر می خواست با معاندین مذاکره کند و این تفکر قبل از شاه ملعون هم وجود داشت و همین تفکر باعث شد استان های مرزی پس از گذشت چهار سال از دست معاندین به آرامش برسند.
وی گفت: در زمان بنی‌صدر این تفکر و اعتقاد وجود داشت که زمین می‌دهیم و زمان می‌گیریم و این باعث شد آزادسازی خرمشهر به درازا بکشد.
سردار طهماسبی اضافه کرد: کارگران می توانند و موقعی که عملیات والفجر 8 شروع شد، پل زدند تا فاو را بگیرند. پل شناور زدند و چندین بار شلیک ارتش عراق این پلها از بین رفت ولی تفکر 'ما می‌توانیم'، باعث شد پل ثابت بزنند.

**رئیس سازمان بسیج کارگری کشور: چرخ این مملکت با بازوی توانمند کشاورز و کارگر می چرخد
رئیس سازمان بسیج کارگری کشور نیز در این مراسم گفت: چرخ این مملکت با بازوی توانمند کشاورز و کارگر می چرخد. وقتی ادعا می‌کنیم بزرگترین اقیانوس هستیم که امنیت در آن حاکم است، به برکت خون شهدای عزیزی است که جان خود را در این راه فدا نمودند.
محمد ابراهیم کریمی افزود: اگر بناست انقلاب اسلامی در سایه رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری این مسیر را به سمت اوج قله کمال طی کند، از مسیر، روش و مرام شهداست؛ مدیران، زنان، جوانان و همه باید به سیره و روش شهیدان تأسی کنیم که این بهترین مسیر رسیدن به اوج کمالات است.
مسئول سازمان بسیج کارگری کشور خاطر نشان کرد: سازمان بسیج کنگره های شهدا را برای همه اقشار و جداگانه و به شکل استانی در یک فرآیند ده ساله تعریف کرده است و کنگره بعدی برای ده سال آینده تشکیل خواهد شد.
کریمی گفت: در این کنگره سعی شده است 40 عنوان کتاب از برجستگان شهید کارگری تولید شود؛ همچنین 40 فیلم مستند و جشنواره های متعدد شعر با دعوت از شعرای بنام تشکیل شد که این مجموعه در ملاقات با مقام معظم رهبری تقدیم ایشان خواهد شد.
مسئول سازمان بسیج کارگری کشور ابراز داشت: شهید رضائیان شهید شاخص بسیج کارگری کشور در سال 96، قبل از انقلاب با طاغوت در مبارزه بود و در طی سه سال 29 بار خانه های مختلف را تغییر داد و نقل مکان کرد.
وی ادامه داد: پس از انقلاب و قبل از جنگ تحمیلی، در آرام سازی کشور و مبارزه با معاندین جدایی طلب همت ورزید و در بحبوحه جنگ و دفاع مقدس به همراه سردار فضلی در طی مأموریت و بر اثر انفجار مین به درجه جانبازی و سپس شهادت نائل شد.
کریمی افزود: وقتی توان تولید داخل داریم، به فرموده مقام معظم رهبری واردات کالاهای تولید داخل و مشابه آن ممنوع می باشد و امسال فرمودند که حرام شرعی و قانونی است.
مسئول سازمان بسیج کارگری کشور خاطر نشان کرد: در انتخابات باید پرشور شرکت کنیم و انتخابی هوشمندانه و با بصیرت داشته باشیم و ان‌شاءالله با جامه عمل پوشاندن به فرمایش مقام عظمای ولایت مبنی بر تولید ملی و اقتصاد مقاومتی همه توان خود را به کار گیریم.
انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.