استاد دانشگاه تبریز با تاکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات، گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات، در واقع دفاع از منافع ملی است.
سید محمد تقی علوی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه‌ی آذربایجان‌شرقی، با اشاره به اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات پیش‌رو، اظهار کرد: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران، حضور مردم در صحنه‌های مختلف تاثیر فراوانی داشته و حضور سیاسی مردم با بینش و آگاهی در این مقطع حساس نیز درواقع دفاع از منافع ملی کشور است.
وی با تاکید بر اینکه در اصل حضور مردم در انتخابات مهم است، اضافه کرد: مردم باید قطع‌نظر از کرسی‌ها و گرایش‌های مختلف افراد و کاندیداها، به خاطر دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دفاع از منافع ملی کشور در انتخابات پیش‌رو همانند سال‌های قبل به طور حداکثری مشارکت کنند.
این استاد دانشگاه تبریز با اشاره به ویژگی‌های کاندیدای اصلح، خاطرنشان کرد: هر فردی که انتخاب می‌شود قطعاً سکان‌دار اداره‌ی امور اجرایی کشور بوده و باید از سابقه‌ی عملی روشن برخوردار باشد.
وی ادامه داد: با اینکه کشور در امنیت کامل قرار دارد اما در محاصره‌ی ناامنی‌های متعدد بوده و با توجه به برنامه‌ریزی گسترده‌ی استکبار جهانی برای ناامید کردن مردم از انتخابات، تحریم‌های اقتصادی و... باید فردی انتخاب شود که بتواند در این برهه‌ی حساس، موفق عمل کند.
وی تاکید کرد: مردم نیز با مطالعه در گذشته‌ی افراد و قطع‌نظر از حواشی مختلف، از کاندیداها اطلاعات کسب کرده و فرد اصلح را انتخاب کنند.
علوی گفت: مردم خودشان آگاه هستند که کدام فرد در این برهه می‌تواند مشکلات مختلف کشور اعم از تولید، اشتغال و... را رفع کند؛ سابقه‌ی افراد در این راستا بسیار مهم بوده و مشخص می‌کند که فرد از شعار تا عمل چقدر فاصله دارد.
وی متذکر شد: برخی افراد با شعارهایی که امکان عملیاتی شدن ندارد، قصد جلب آرای مردم را دارند؛ اما از شعار تا عمل فاصله زیاد بوده و مردم باید با بینش و آگاهی در این راستا انتخاب کنند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.