مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی گفت: برگزیده‌گان فراخوان ادبی «دریاچه نمکین ایران من» معرفی شدند.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، هادی یوسف زاده با بیان این خبر اظهار کرد: کانون استان پیش از این با انتشار فراخوانی از کودکان و نوجوانان علاقه‌مند خواسته بود آثار ادبی خود را در باره دریاچه ارومیه ارسال کنند.
وی افزود: این فراخوان در راستای همکاری و تعاملات کانون پرورش فکری استان با ستاد احیای دریاچه ارومیه و ضرورت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به کودکان و نوجوانان درخصوص اهمیت احیای دریاچه ارومیه منتشر شده بود.
یوسف زاده ادامه داد: پس از بررسی و داوری آثار ارسالی، غلامحسین عبدالله قاسمی و مهدی عابدی از بناب، حدیث زرگویان و مریم توفیقی از اهر، دیبا پورباقری، عطا ستارزاده، فاطمه عباسپور، مهدیه حیدرخانی، سپهر عباسیّه و سامان محمددخت از تبریز، ابوالفضل کنعانی، هانیه قربانزاده، عرفان کریمی، آنسه عباس‌پور و مریم رضایی از مرند، موفق شدند عناوین برتر این رقابت ادبی را به دست آورند.
وی خاطرنشان کرد: از برگزیدگان فوق در مراسمی ویژه با حضور مدیر کل مدیریت بحران استانداری تقدیر بعمل می آید.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و ستاد احیای دریاچه ارومیه مستقر در استانداری آذربایجان شرقی برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوعی در سال 95 برگزار کرده‌اند که یک نمونه آن برگزاری فراخوان ادبی «دریاچه نمکین ایران من» است.
یوسف زاده ادامه داد: برپایی کارگاه‌های هنری و ادبی، تولید سرود و موشن‌گرافی با موضوع آب و اهمیت احیای دریاچه ارومیه و نیز برگزاری نشست‌ها تخصصی با حضور خانواده‌ها و اولیای تربیتی با موضوع مصرف بهینه آب و نحوه تبیین و نهادینه کردن فرهنگ صحیح مصرف آب در محیط خانواده از دیگر برنامه‌ها و فعالیت‌ها بود.
وی خاطر نشان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی در همین راستا برای سال 96 نیز برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلفی را در موضوعات فرهنگی، هنری، ادبی و پژوهشی تدارک دیده‌است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.