سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: برای برد به اهواز آمده بودیم ولی در این هوای گرم، تک امتیاز هم بد نبود.

به گزارش ایسنا، فراز کمالوند در نشست خبری بعد از بازی با استقلال خوزستان، اظهار کرد: بازی خوب بود و هر دوتیم تلاش کردند. موقعیت‌های تیم ما برای گلزنی نسبت به حریف بهتر بود و دو موقعیت تک به تک داشتیم که اگر گل می شدند، شرایط بازی تغییر می کرد.

وی بیان کرد: استقلال خوزستان هم تیم خوبی است و خط حمله خوبی هم دارد. به هر حال در این دیدار با توجه به این که دو تیم، نه استرس سقوط و نه استرس کسب سهمیه داشتند، بازی فوق العاده بود.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: به نظرم با توجه به موقعیت‌هایی که ما در این دیدار داشتیم، کفه ترازو برای ما سنگین‌تر بود. ما برای برد به این جا این جا آمده بودیم ولی در هوای گرم اهواز، یک امتیاز هم بد نبود.

وی افزود: دو سه موقعیت تک به تک داشتیم که آقای داووی، گلر استقلال خوزستان آنها را گرفت و با وجود این که پس از مدت‌ها درون دروازه استقلال قرار داشت، به نظرم یکی از بهترین بازیکنان زمین بود.

کمالوند در پاسخ به این سوال که گویا باشگاه نفت آبادان برای فصل آینده با شما مذاکراتی داشته است؟ گفت: من در این خصوص صحبت نمی‌کنم و فقط در مورد بازی حرف می‌زنم.

وی بیان کرد: درباره برنامه‌ام برای فصل آینده باید بگذارید که مسابقات لیگ به پایان برسد تا ببینم برنامه‌ام به چه صورت می شود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.