به گزارش خبرنگار ایرنا، این دیدار از هفته بیست و نهم لیگ برتر جام خلیج فارس ساعت 18 همزمان با دیگر دیدارهای این هفته در ورزشگاه یادگار امام تبریز با حضور حدود 50 نفر تماشاگر برگزار شد.
در نیمه اول بازی تیم سیاه جامگان چند موقعیت بدست آورد و در دقیقه 26 بازی توسط گوران یرکوویچ به گل پیروزی دست یافت و تیم ماشین سازی در نیمه نخست نتوانست دروازه سیاه جامگان را به خطر بیاندازد و دو تیم با همین نتیجه به رختکن رفتند.
نیمه دوم بازی هر دو تیم نسبت به نیمه اول خوب بازی کردند و صاحب موقعیت شدند و تیم ماشین سازی نتوانست از بهترین موقعیت خود در دقایق پایانی و از روی نقطه پنالتی دروازه حریف را باز کند و امین قاسمی نژاد توپ را به بیرون زد.
در این دیدار محمد رحمتی دقیقه 15 بازی، امین قاسمی نژاد دقیقه 32 و شهاب زاهدی دقیقه 75 از تیم ماشین سازی و مسعود همامی دقیقه 17 از تیم سیاه جامگان از بنیادی فر داور بازی کارت زرد گرفتند.
تیم داوری این دیدار را موعود بنیادی فر به عنوان داور وسط و محمدرضا ابوالفضلی و تورج عیوض محمدی به ترتیب به عنوان کمک اول و دوم، شاهو اصلانی داور چهارم و رسول فروغی به عنوان ناظر بازی بر عهده داشتند.
تیم ماشین سازی تبریز با قبول این شکست مقابل سیاه جامگان با 16 امتیاز در قعر جدول ماند و تیم سیاه جامگان با 27امتیاز در جایگاه 15 قرار گرفت.
خبرنگار: مهدی آب بسته**انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
9853/8023/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.