هوادار متعصب تراکتورسازی، با پای پیاده راهی اصفهان شد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، "شهریار عباس‌زاده" هوادار تیم تراکتورسازی که روز 21 فروردین‌ماه با پای پیاده از شهرستان خدا آفرین برای تماشای دیدار بین تیم‌های تراکتورسازی و سپاهان عازم اصفهان شده بود، با ورود به شاهین‌شهر در هتل محل اقامت تراکتورسازان حاضر شد.
 
رمضان نوری‌زاده ،پزشک تیم تراکتورسازی این هوادار را ویزیت کرده و با توجه به مسافت طولانی که وی پیاده‌روی کرده و پاهایش تاول‌زده بود نسبت به پانسمان او اقدام کرد.
 
عباس‌زاده در حال حاضر دقایقی در هتل تراکتورسازان استراحت می‌کند و پس از صرف ناهار با سرخ پوشان با پای پیاده راهی ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان می‌شود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.