رییس دانشگاه تبریز از تدوین و اجرای برنامه‌های مختلف از جمله تریبون‌های آزاد، جلسات مناظره، پرسش و پاسخ و سخنرانی مختلف در انتخابات به منظور افزایش حضور و مشارکت مردم و دانشجویان در این دانشگاه‌ خبر داد.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، محمدرضا پورمحمدی در گفت‌وگو. با خبرنگاران در این ارتباط گفت: سیاست این دانشگاه تدوین و اجرای برنامه‌های متنوع به منظور افزایش حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات با رویکرد عادلانه و بی طرفانه و عمل به قوانین است.

وی برگزاری تریبون‌های آزاد، کرسی‌های آزاد اندیشی، نشست های تخصصی، همایش‌ها، سخنرانی و دعوت از داوطلبان انتخابات و یا نمایندگان و طرفداران آن‌ها، شخصیت‌های  فرهیخته و صاحب نظر در عرصه های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و ... را از جمله این برنامه ها برشمرد و یادآور شد: دانشگاه تبریز به عنوان یکی از دانشگاه های بزرگ کشور همواره در مسایل سیاسی و فرهنگی نیز پیشتاز بوده و انقلاب فرهنگی از این دانشگاه شروع شده و امروز نیز در صدد است نقش و وظیفه خود را در برگزاری پرشور انتخابات ایفا کند.

وی افزود: این برنامه‌ها بیشتر در راستای ترویج روحیه اندیشه ورزی، آماده سازی فضای تضارب آرا، ارایه دیدگاه های مختلف و تحمل نظرات، با حفظ استقلال دانشگاه برای تشویق هموطنان به مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا انجام خواهد شد.

رییس دانشگاه تبریز تصریح کرد: البته مدیریت دانشگاه بسترسازی لازم را انجام داده و بیشتر برنامه‌ها از سوی تشکل‌های دانشجویی و اساتید انجام می‌گیرد که تاکنون نیز چندین برنامه سخنرانی و تریبون آزاد برگزار شده است. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.